Vraag

wachtijden

  • 11 December 2020
  • 15 reacties
  • 215 Bekeken

  • Apprentice
  • 6 reacties

Het is echtb schandalig dat ik op vandaag 11/12/2020 al meer dan één uur moet wachten en nog niemand aan de lijn

Hoe kan je nog beter spelen met de voeten van je klanten

Nieuw sinds 27 december heb ik nu al mijn bedenkingen over hun service

 


15 reacties

Reputatie 1
Badge

Ge bent niet de enige dat dat vind, ik heb nog niet anders geweten, met de chat juist van het zelfde:we zoeken iemand dat U kan verder helpen, en dit 3 dagen aan een stuk, tot dat ze het zelf moe worden denk ik.

 

@FYI: best dat je inderdaad het probleem/vraag hier stelt zelf als er iets privé bij is, kan je het dan verder in een privé bericht verder stellen aan de prox forummedewerker die hier dan de draad opneemt...

op de koop toe heb ik gewacht en blijven wachten - meer dan één uur en ¼ en toen werd het 11:58 uur en wonder bij wonder - niets meer “schaft” tijd - de verbinding werd verbroken - de heren en dames van proximus moesten aan tafel!!!

ONGELOOFLIJK!

ik probeer al 5 keer voor verschillende vragen naar die 0800 nummer te bellen, vandaag heb ik ook 45 minuten gewacht. Ik denk dat het gewoon de regel is bij Proximus . Ik begin me gaan af te vragen of Proximus wel mensen heeft op die helpdesk. Ideaal de digitalisatie, gemakkelijk om je erachter te verschuilen blijkbaar. Dat bedrijf is het niet waard om klanten te hebben.

Reputatie 7
Badge +4

Het is echtb schandalig dat ik op vandaag 11/12/2020 al meer dan één uur moet wachten en nog niemand aan de lijn

Hoe kan je nog beter spelen met de voeten van je klanten

Nieuw sinds 27 december heb ik nu al mijn bedenkingen over hun service

 


hi, onze excuses voor de lange wachttijden, mss kunnen wij je hier verder helpen ?
waarmee ondervind ej een probleem ?

jullie kunnen allen nog zelf terugbellen en jullie niet wegsteken - Dit is de minimum beleefdheid

Vandaag weer gebeld - aangegeven wordt wchttijd tussen 2 en 5 minuten, na 10 min nog niemand aan de lijn en de laconieke boodschap dat de wachttijd langer is dan normaal…. Is dit nog normaal - Werken zij nog bij proximus…?

Om 12:27 weer een poging gedaan (12/12/2020) en ziedaar - wachtijd aangfegeven : “meer dan normaal en meer dan 10 min…!” Is prtoximus dienst nog actief… en zij willen dan dat wij onze factuur op tijd betalen maar zij factureren en wij kunnen daar geen vragen over stellen…? 

14/12/2020 - 9:48 a.m. - wachttijd van meer dan 10 minuten nu al aangekondigd… waar gaat dit naar toe - wordt het bewust  gedaan om niet op de vragen van haar klanten te moeten ingaan?

Dit siert proximus helemaal niet!

Reputatie 1
Badge

Dat denk ik zeker en vast, nog zo iets , als ge gebruik maakt van de chat omdat telefoneren niets uithaal zit ge met het zelfde maar nog groter probleem, want de chat, wordt even goed bemand mensen, die ook liever met Uw voeten spelen als U te helpen, standaard bericht, IK ZOEK DE JUISTE AGENT VOOR JE.WE KOMEN ZO SNEL MOGELIJK BIJ JE TERUG. Een x op de 10 x dat ge het dus probeert lukt het, om een contact te hebben, maar daar stopt het dan ook mee. En dan na ontelbare pogingen krijg je wij sluiten de chat.

Annita 609387***-

Reputatie 7
Badge +3

Dag @annita onze excuses voor de wachttijd, kunnen we je via deze weg verder helpen? Groetjes Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @BJZ dossier 47010373 werd vandaag opgelost met een creditnota, dit zou nu in orde moeten zijn? Groetjes, Heidi

Daznk - EINDELIJK…./ maar wat moeite moet hier voor gedaan worden - ongelooflijk - maar er is nog maar een deel van de problemen opgelost - er blijf nog een tecnisch aspect en hiervoor wacht ik nog opgebeld te worden..!

in elk geval wens ik de heer die ik laatst aan de lijn had en die de facturatie probleem oploste te bedanken voor zijn empathie-geest en het zoeken naar een oplossing!

Reputatie 1
Badge

Dag @annita onze excuses voor de wachttijd, kunnen we je via deze weg verder helpen? Groetjes Heidi

Goed Avond HeidiE,

Ik heb verleden week bijna heel de week zonder TV Replay gezeten, alhoewel we dat steeds gehad hebben na de upgrade van ons Abonnement naar Mobilus M op 16/01 dezer.Nu had ik de chat gecontacteerd om te vragen hoe dat dit kwam, dat is dus een zottekes spel geweest van wel en niet enz, en steeds moeten wachten, tot dat uiteindelijk het berichtje dan aankomt van wij sluiten de chat. Nu moet ik eerlijk zijn van morgen had ik een medewerker op de chat, die redelijk mee aan het probleem gewerkt heeft, en wonder bij wonder, voordat hij het feitelijk heeft moeten opzoeken, had ik geen probleem meer met mijn TV Replay. Dus voorlopig opgelost. Vriendelijke groeten Annita-609387337-035413-887

Reputatie 7
Badge +4

@BJZ We hebben inderdaad een achterstand bij het terugbellen van klanten door een samenloop van verschillende omstandigheden. Alvast onze excuses hiervoor. Als je ons hier kan vertellen wat dat techische probleem is, kunnen we het voor je oplossen. 

U weet precies waarvoor ik bel - de problemen stapelen zich op en u ben - mocht en jullie zich de moeite troosten te kijken naar de fiche van de klant - perfect op de hoogte via het relaas dat jullie confraters opschrijven bij telefoonoproepen. Ik moest terugbellen maar dat schijnt onmogelijk… ik vroeg al verschillende malen om mij terug te bellen maar dat schijnt ook moeilijk langs deze weg en anderen die ik bewandelde… wat een boel!

Graag wordt ik eindelijk eens opgebeld!

Reageer