Vraag

vreemd verbruik

  • 14 November 2020
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

voor +- 400mb moet ik 40€ betalen

Denk niet dat dit normaal is.

Hierover gebeld en persoon zegt dat het 4GB is wat al helemaal niet kan want dit moet je buiten je bundel aankopen alsook eerst bevestigen.

 


This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sachavs 

Beste,

je zet best geen persoonlijke nummers /info openbaar  :-)

Aan de hand van het gsm nummer heb ik gezien dat er vanaf 28 oktober sms’en zijn verstuurd om je te informeren  : 

“... je mobiele internet in Belgie en in de EU van 5 GB inbegrepen bij je abonnement is opgebruikt. Vanaf nu word je gefactureerd voor elke MB tot het begin van volgende maand. Je kunt je verbruik raadplegen of een data optie bestellen (500 MB voor 5 EUR  incl. btw) via de MyProximus-app” 

Je extra dataverbruik buiten de bundel is dus aangerekend zoals geïnformeerd.  Ik zie nergens een aankoop van een extra databundel. 

Vriendelijke groeten,

Tina

Maar kost dat 40€???

FYI: 400MB x 0,10€/MB = 40€

Reputatie 7
Badge +3

@Sachavs 

inderdaad, vandaar dat je best tijdig een optie buiten de bundel aankoopt.  Je kan je verbruik ook opvolgen via je MyProx App op de gsm en in my proximus algemeen.

je kan je abonnement ook omzetten naar een full control : als je bundel op is, kan je zelf data bijkopen en is er geen overschrijding.

Er is een eenmalige geste mogelijk voor jou, want ik zie dat je dit nog niet aan de hand hebt gehad.  :-)

Dit bedrag wordt terug in mindering gebracht.

vriendelijke groeten,

Tina

 

Hartelijk dank voor de uitleg en de geste