Verhuis

  • 10 January 2019
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

al van 21 december proberen we een afspraak vast te krijgen ivm verhuis. Al 10 x gebeld, nog steeds geen bevestiging! Ook geen uitleg of antwoord. De eerste keer online bleek niet binnen te zijn gekomen, na terug bellen met klantendienst werd er nogmaals een aanvraag ingediend 24.12). Dan kreeg ik een bevestiging dat het op de volgende factuur wordt aangerekend! maar tot hiertoe nog steeds geen afspraak! mijn moeder is al verhuisd en heeft geen tv, geen internet, geen vaste lijn! het is nu 10 januari, nog steeds geen sms, geen telefoontje naar mij, geen mailtje, geen antwoordje , geen hulp, geen uitleg!!!!! al 11 keer terug gebeld, er zijn er die iets weten, maar de meeste weten geen antwoord te geven. Dus opleiding? nog iemand zo slechte ervaringen?

ok nu heeft er net iemand gebeld, we zijn 10 januari (omdat mijn ma van 80 jaar naar proximus gestapt is aan de kouter), blijkbaar was er een probleem omdat ze op haar oud adres fiber aangesloten hebben; Nu zou het op afstand wel kunnen om alles te activeren...of wil ik een technieker deuh!! ja aub, ik smeek al om een technieker sedert december! ik ben er ziek van de zenuwen van ! hoop dat het in orde komt en de compensatie ook!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag lucied,

Dossier 37082974 is hiervoor in behandeling. Ik heb dit dossier nu doorgegeven voor escalatie bij de bevoegde dienst.

Groetjes,

Antonella
beste Antonella,
er zijn al veel dossiers, maar er gebeurt niets. Nu weer gebeld en er zou 'eventueel' mij iemand contacteren voor een afspraak op 24.1, (dit hebben ze 14 dagen ook al eens beloofd) blijkbaar heeft iemand alles gewist en een nieuw dossier gestart. Zogezegd zijn we maar verhuisd 14.1 dat is gelogen, ik heb dat aangevraagd online 21.12 en nog eens 24.12 telefonisch omdat ik geen bevestiging kreeg en vanaf dan 10-tallen keren om informatie gevraagd! En begin niet over fiber, want daar hebben we niets voor gevraagd (in de pintelaan werd dit 9.11 geinstalleerd)? We willen gewoon wifi voor kabeltelevisie en eventueel pc en zeker en vast haar vaste lijn moet dringend aangesloten worden. Alles ligt daar klaar en werd onlangs vernieuwd?bij de buren is het binnen de week in orde gebracht, bij ons het niet????
mvg
Claudine/lucied

Reageer