Vraag

TV Guide

  • 20 November 2021
  • 6 reacties
  • 2693 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

De TV guide geeft leeg voor de volgende dagen. En ja, ik heb alles al een keer opnieuw opgestart. En waarom gaat de tvgids op pickx niet tot een week verder?


6 reacties

Reputatie 2
Badge

even de TV-box volledig uitschakelen en terug opstarten - SW zal terug geladen worden en je tv gids terug zichtbaar worden. 
groeten,

Alex

Dat heeft @PaulBonnyns  volgens mij gedaan afgaand op zijn quote :

“En ja, ik heb alles al een keer opnieuw opgestart”

maar als je naar de proximus pickx tv gids gaat kijken De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx en het daar in orde is en op de decoder niet, dan heeft het stroomloos zetten van de decoder natuurlijk wel degelijk zin om de gids binnen te trekken.

 

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt allen. Heb het met pc en pickx gedaan.

Reputatie 2
Badge

Dit probleem heb ik ook al een 8tal dagen....ook op fb zijn er vrienden van me die dit probleem hebben....hoop dat het snel opgelost raakt...

herstarten van de decoder heeft niet geholpen dan bij u ?

Reputatie 2
Badge

herstarten van de decoder heeft niet geholpen dan bij u ?

nope,hier niet….heb ik als eerste gedaan…..wel in contact gestaan met medewerker van Proximu via Twitter,daar heb ik op aanvraag van hen,serienr van decoder gegeven,omdat ze dan wat testten vanop afstand konden doen,als ze dan meer nieuws hadden,gingen me ze inlichten,maar ik denk,omdat er nog personen zijn,dat het een probleem bij Proximus is

Reageer