Vraag

terugsturen materiaal

  • 13 January 2022
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

ik heb eind november al mijn boxen en modem enz opgestuurd nu heb ik gisteren een factuur gekregen van 397 euro omdat ik zogezegd nog niks heb opgestuurd

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@vdk Ik heb jouw dossiers hiervoor in behandeling genomen en zal zorgen voor een rechtzetting van de factuur. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +2

@vdk Dag Heeft u misschien het kasticketje nog van Bpost? 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Indien u het Bpost track en trace nummer (32….) - op het betrokken Bpost-ticket - nog hebt van het door u eind november teruggestuurde pakket kunt u dit best reeds vermelden in uw forum login profiel (vrij veld “ticket”) aldaar enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hiermee verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen

Reageer