Vraag

Studio100go pass werkt niet


Wij hebben ze studio100 go pass geactiveerd maar ik kan zowel op de app niet inloggen als op de tv kunnen wij geen studio100 Go kijken, enkel op de Pickx app op de iPhone lukt het, kan dit nagekeken worden, ik ga niet betalen voor iets wat niet werkt.

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja.dc 

We gaan het nakijken

kan jij odertussen overlopen of je alle stappen hebt gevolgd?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html

groeten

Tina

Alle stappen zijn ondernomen, op de tv box kan niets bekeken worden de Studio100 go app werkt ook niet, blijft aangeven geen geldig abonnement enkel op de iPad op de Pickx app kan er gekeken worden. 
 

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja.dc 

je hebt de aanvraag nu pas de 19e gedaan? en daarna nog een paar keer geprobeerd om aan te vragen? 

volgens mij is het order nog niet helemaal doorgestroomd/uitgevoerd.. 

ik laat het nakijken.

groeten

Tina

Volgens een medewerker moest ik het activeren maar dit heeft het probleem ook niet opgelost, dus geen idee wat hier aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja.dc 

we zijn aan het nakijken waar het hapert :-)

Excuses voor het wachten

groetjes

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja.dc 

ondertussen is het order er volledig door… 

werkt het bij jou ook nu ?

Graag feedback

Dank

Tina

Hallo, neen het werkt nog steeds niet, het is nog steeds het zelfde probleem.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja.dc 

dank voor feedback

we zoeken verder

groeten

Tina

 

Goedemorgen , we zijn nu al een week verder en dit probleem is nog altijd niet opgelost, nog steeds werkt zender 49 niet en het inloggen op de app werkt ook nog steeds niet, zou graag dit probleem opgelost willen zien, betalen voor een pack wat niet werkt is ook niet oké. 

Reputatie 7
Badge +3

@Tanja.dc  Dag Tanja, ik heb het order zonet opnieuw uitgevoerd. wil je later vandaag nog eens proberen?

Kan je studio 100 niet vinden bij abonnementen in je menu bovenkant scherm van je android tv box?

Indien geactiveerd moet  dat er toch bijstaan?

Mvg Artie

In de abonnementen staat hij, maar verder werkt er niets de studio100go app werkt niet, zender 49 van Studio100 werkt niet, 

zodra ik probeer in te loggen in de app geeft hij aan geen geldig abonnement 

Reageer