Beantwoord

STORINGEN

  • 19 December 2021
  • 31 reacties
  • 387 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

De proximus forummedewerkers kunnen ook van afstand kijken of er eventueel ook fouten zitten op je lijn, die de oorzaak zouden kunnen zijn.

Want als er via bekabelde verbinding ook soms geen internet is kan het alleen maar van de bbox komen of verderop richting Proximus.

De bbox zal wel al vervangen geweest zijn veronderstel ik toch.

Je DSL controle lampje op je bbox blijft toch continu oplichten als het probleem zich voordoet?

Alles is op aanvraag van de technieker die hier laatst geweest is bekabeld. 

Het al de 5de technieker die hier langs komt.

Zie echt geen beterschap en gisteren zeker 10 keer zonder internet .

Blijkbaar niemand bij proximus die er iets kan aan doen .

Hebben toch voor alle zekerheid eens contact gehad met een concurrent van jullie en die komen na nieuwjaar eens kijken wat we nodig hebben. 

Vindt het na 30jaar jammer dat we proximus zullen moeten verlaten maar er zit blijkbaar niks anders op.

Heb eindelijk al die jaren te veel betaald en voor wat ?

Storingen. 

100keer de modum heropstarten,bekabeling enz..…

Weet het nu echt niet meer.

Misschien nog even dit meegeven. 

Blijkbaar zijn er veel in onze straat met storingen.

Mvg.luc

 

hoe is je decoder verbonden aan de bbox mss via een draadloze oplossing en niet via UTP kabel rechtstreeks aan de bbox?

Ga het zeker proberen. 

Hebben eerder dat probleem met de tv.

Stilstaand beeld en blokjes zoals je zegt.

Alvast bedankt voor de info. 

Mvg.luc

Luc,

misschien helpt dit en valt het te proberen.

Zorg dat géén enkele computer verbonden is via ethernet (kabel), maar gebruik hem via WiFi !

Heb gelijkaardige “spookproblemen” gehad doordat Pc verbonden was via intern netwerk met BBox en telkens de screensaver of energiestand van pc ingeschakeld werd gingen “ de poppen aan het dansen”. (Beeld bevriezen, beeld bestaande uit allemaal blokjes ……

test het zo eens.

sukses

Ter info: Morgen komen de Proximus forummedewerkers terug langs hier en kunnen ze altijd aan de bevoegde dienst navragen of er een oplossing in de maak is of mogelijk is voor je problemen.

Reageer