storing tv

  • 6 November 2020
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 1

goedemiddag….meer dan een jaar geleden had ik continu problemen op tv door storingen, onderbrekingen en ook stilstaand beeld of een doorlopende gekleurde lijn

Deze problemen zijn door meerdere interventies , door meerdere technici + het vervangen van Alle toestellen waarop de tv is aangesloten zoals de Wi-Fi booster, decoder, modem, muurfiche voor aansluiting van de kabel enz..Alles werd vernieuwd tot het opsplitsen van internet en tv !! Tot grote tevredenheid gedurende ± 2 weken dan begon alles terug opnieuw en terug een technici aan de telefoon die zei, oh ja juist de snelheid  is te groot, ik weet niet meer in welke eenheid men daarover spreekt?, het is teveel te snel voor de tv alleen, dus deze snelheid vanop afstand verminderd en ja ik was weer tevreden want had geen problemen meer...TOT….vorige week, toen is alles opnieuw begonnen….beelds stilstand, gekleurde band over het scherm...maar vooral de stilstand gedurende verschillende seconden tot meer dan 30 sec. wat ik gemeten heb...ook vanmiddag tijdens het nieuws was dit zo...H22L Vervelend is dit...en belt men naar het nummer 0800 22 800 dat hangt men meer dan een half uur aan de wachtlijn!!

Ik hoop dat één iemand van Proximus dit leest en mij opnieuw kan helpen want begin het echt ...BEU...te worden!!

 


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Mr.Engelen als u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegd, kunnen we langs hier nakjiken wat er gaande is.

Reputatie 1

vandaag 16/11/2020 heb ik voor de zoveelste maal contact via telefoon gehad met het 080022800 nummer van Proximus om het blijvende probleem dat ik hier met de tv verbinding heb terug aan te kaarten en ook om hen te zeggen dat dit al meer dan een jaar duurt. Eerst had ik een zeer !! vriendelijke dame aan de telefoon en die wou mij echt helpen(was mijn indruk) en zij zou persoonlijk het High Care team contacteren want blijkbaar zijn zij de enige die wat voor mij kunnen betekenen, na 29min 06sec werd de telefoon verbinding verbroken...dus weg deze vriendelijke dame, dan opnieuw gebeld en na 15 min. kreeg ik een man te spreken en die hetzelfde verhaal verteld, ook dat ik eerst een dame had gesproken, de man vroeg wat de problemen waren, hem verteld, zijn reactie, oh ja u bent Mijnheer Engelen , ik zie dat het HCT u moet contacteren...nu dat is mij al 11 dagen geleden beloofd en ondertussen nog niemand van het HCT gehoord..Dus nog wat geduld oefenen en als ik morgen 17/11 niets heb gehoord dan is er terug het 080022800 nummer...

Reputatie 7
Badge +3

@Mr.Engelen 

Ben je intussen al opgebeld door het High care team?

 

 

Geert

 

 

Reputatie 1

goedenavond Geert, 

er is idd iemand die mij heeft opgebeld maandag namiddag rond 15h45 en  die persoon zou een oplossing hebben, 

een oplossing die vanop afstand zou gebeuren.

ik wordt woensdag(morgen) vroeg terug opgebeld om te vragen of ik maandagavond en vandaag nog dezelfde problemen gehad heb, t.t.z stilstand van het beeld, gekleurde blokjes-balk geen verbinding enz...indien dit niet zou zijn dan zou de oplossing die deze persoon had werken...indien ik wel nog problemen had of zou hebben dan zou er een technieker langskomen(voor de zoveelste maal) 

Dank u voor uw inzet en voor de opvolging, het is de 2de maal dat één iemand van Proximus dit doet….

met vriendelijke groeten en vooral hou het veilig en gezond

A.Engelen

Reageer