Vraag

storing Internet

  • 1 June 2021
  • 8 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo 

Iemand weet van een storing in de buurt van Leuven?

Groet


This topic has been closed for comments

8 reacties

Ter info: als je belt naar 080022800 dan wordt dit gezegd als er een probleem is in je regio en wil dit ook zeggen dat Prox er mee bezig is.

heb je de bbox al eens herstart door zijn spanning 10 sec weg te nemen

Soms kun je hier → Proximus storing | Allestoringen ook ook afleiden of er storingen zijn in een bepaalde regio indien er genoeg mensen zijn die dit gemeld hebben.

Bedankt … lijkt ondertussen opgelost.

Groet

Michel

Beste proximusmedewerker.Ik heb vandaag 18/9 contact opgenomen met de dienst "storingen".Ik heb een goed gesprek gehad met uw collega.Ik haal de kaart met storingen (België en Nederland) erbij. De meeste meldingen kwamen uit de verstedelijkte gebieden in Vlaanderen en regio Amsterdam afgelopen 24 uur.De enige vraag waar ze het antwoord schuldig moest blijven was: ik weet niet hoeveel storingen er in Wallonië gemeld worden.Ik zag trouwens helemaal geen storingsmeldingen of worden deze niet vermeld op de kaart van België.Zijn er daadwerkelijk minder internetstoringen in Wallonië en Nederland?Ik neem aan dat 4G toch al het een en het ander is.Is 5G een noodzaak?Graag een reactie.Mvg @Rarevis 

die kaarten (alle storingen) worden toch bijgehouden door personen die zelf een storing ingeven en niet door proximus. Of heb je het over andere kaarten ?

NB: niemand die van Proximus zelf is komt hier langs tijdens het weekend.

Beste, ik geef in op google 》 proximus storingen.Daarzie je de kaart van België en Nederland met daarbij horende grafiek van meldingen.Mag ik weten wat u bedoeld met “ niemand van Proximus zelf is , komt hier langs tijdens het weekend.Alvast bedankt en fijn weekend nog.Gr Rarevis

Reputatie 7
Badge +4

Er zijn geen Proximus-medewerkers (moderatoren) actief op dit publieke forum in weekends en zon-en feestdagen

Het @Martin bedoelt is dat storingsmeldingen Allestoringen aldaar door gebruikers ingegeven worden (en niet noodzakelijk representatief zijn voor bv. wallonië)

 

Dank u.👍

Dat was het inderdaad wat ik bedoelde :relaxed: