Vraag

Slechte ontvangst 4G

  • 11 August 2019
  • 5 reacties
  • 972 Bekeken

Hallo proximusmedewerkers en klanten.Ik heb af en toe problemen met internetverbinding.Mijn 4G werkt soms niet goed op bepaalde plaatsen.Vreemd.Vroeger waren er nooit problemen.Kan mij iemand uitleggen waarom internet soms uitvalt? Zeer vervelend.Man uit Lokeren.

5 reacties

Van Proximus zelf komt er pas morgen hier iemand terug langs op het forum.

Had je vroeger dan op die bepaalde plaatsen waarover je het hebt wel goede internetverbinding via het mobiel 4G netwerk.
Heb je dit met één toestel geprobeerd of heb je het met een ander toestel ook voor, of als je uw simkaart in een ander toestel probeert dan ook.
Mss ook vermelden met welk toestel je dit voorhebt bv is het een android smartphone of een iPhone en is het mss sedert een software update op je toestel....
Reputatie 7
Badge +4
Hallo proximusmedewerkers en klanten.Ik heb af en toe problemen met internetverbinding.Mijn 4G werkt soms niet goed op bepaalde plaatsen.Vreemd.Vroeger waren er nooit problemen.Kan mij iemand uitleggen waarom internet soms uitvalt? Zeer vervelend.Man uit Lokeren.
Hi rarevis
ik kan dit voor je bekijken maar heb wel nog wat verdere info nodig.
ondervinden meerdere mensen dit probleem ?
heb je dit al even getest met een ander toestel of sim ?
op hoeveel verschillende locaties heb je dit probleem en sinds wanneer is dit een probleem voor je

mvg
Reputatie 3
Badge +1
Ik ondervind ook problemen met 4G , eigenlijk begon eerst met WiFi dat slechte ontvangst had /heb en nu is ook met 4g
dan blijft internet zoeken en krijg melding dat geen verbinding met internet mogelijk is
heb iPhone 8
Is dit enkel bij je thuis dat je 4 G problemen hebt of ook op andere plaatsen.
Heb je toestel ook al eens volledig herstart > klik hier.
Heb je weet van anderen bvb of die ook problemen op 4G hebben op de zelfde plaats waar jij dit ondervindt.
Reputatie 7
Badge +4
Maria, ondervind je dit probleem enkel met 1 toestel? Want wifi en 4G zijn niet vergelijkbaar.

Reageer