hallo, onze diensten werden afgesloten. gisteren hebben wij de betaling uitgevoerd via de app en toen contact opgenomen met proximus, die hadden de betaling al goed ontvangen en hingen onze diensten terug heractiveren dit hing wel maximum 4uren duren. ondertussen zijn we al een dag verder en is er nog steeds niets hetactiveerd!
FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Indien het nog niet gebeurd zou zijn, dan ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.