Vraag

Rammelende nieuwe tv box

  • 3 April 2023
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Mijn dochter heeft vorige week een nieuwe tv box aangevraagd en ook ontvangen. Toen we dat apparaat wilden installeren rammelde dat en dus hebben en gaan we dat niet installeren. Een nieuw rammelend elektrisch apparaat met kans op kortsluiting en brand gaan we niet aanvaarden. Graag hadden we dus geweten hoe we dit dienen terug te sturen en een ander niet rammelend te ontvangen. Antwoord dat ze kreeg via de telefoon was: “Dat van mij rammelt ook en kan geen kwaad.”  Benieuwd of die medewerker met een nieuwe rammelende auto ook gewoon de garage uit rijdt.  Een simpele mail sturen is bij proximus intussen ook niet meer mogelijk en chatten met de computer is niet aan me besteed. Enige oplossing die ik las was dat je dat moet voorleggen in het forum en dat daar dan een medewerker zou antwoorden. Afwachten dus.


6 reacties

Indien het nog niet zou gebeurd zijn en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om je hiermee verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Reputatie 7
Badge +3

@Moggy 

Excuses: we kunnen het toestel laten opzeggen en een ander opsturen

zoals Martin gevraagd heeft: graag het juiste klantennummer invullen in je forum profiel en laten weten als het gebeurd is.

groetjes

Tina

Beste Tina,

vermits dat het hier gaat over een probleem bij mijn dochter heb ik nu een forum account aangemaakt met al haar gegevens op haar naam. Dit dan vooral om mogelijke vergissingen te vermijden als we dat op mijn account trachten op te lossen. 

Mijn vraag is nu op welke wijze ik u naar haar account kan doorverwijzen zonder persoonlijke gegevens hier te vermelden.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@Moggy

via een privébericht? of via vermelding in Ticket in jouw profiel: daar kan je een hele melding zetten… dat is enkel zichtbaar voor jou en ons...

 

Ik heb intussen  via vermelding Ticket in mijn profiel de gegevens van mijn dochter doorgestuurd. Hoe gaat dit nu verder ? Via haar forum account (moet ze daar dan eerst terug een topic aanmaken), of via dit account of ontvangt zij een mail op het ingestelde email adres op haar account.

Reputatie 7
Badge +3

@Moggy 

k heb voor mezelf een dossier opgemaakt

Levering van de tv box is niet afgewerkt en ik zoek een oplossing, zodat we snel een nieuw toestel kunnen sturen

groeten

Tina

Reageer