Skip to main content

Sinds 2 maand ben ik de public wifi kwijt zelfs op straat.

Tracht opnieuw in te loggen met

PEAP

0473.......@proximuswifi.be

wachtwoord (juist ingevuld)

CA--certificaat (welk?) enz…

Niets lukt.

Kan iemand mij de juiste procedure opsturen aub?

Dank

bij mij werkt het met volgende instellingen

Eap-Methode :         PEAP  (Bij sommigen werkt het met PEAP niet  maar moet het TTLS zijn)
Verificatie Fase 2     MSCHAPV2 
CA certificate        Niet valideren
Identiteit         xxxxxxxxx@proximuswifi.be
Anonieme Identiteit    xxxxxxxxx@proximuswifi.be 
            (auto@proximuswifi.be werkt ook)


Anders eens opnieuw proberen te installeren :

  1. Installeer de MyProximus-app (IosAndroidander toestel)
  2. Open de app en ga naar je "Producten"
  3. Kies je telefoonnummer (van de smartphone die je wil activeren)
  4. In het tabblad "Verbruik" onderaan vind je Public Wi-Fi
  5. Volg dan de stappen
  6. Geniet van de Public Wi-Fi-ervaring!

Hulp nodig? Lees snel onze tips & advies


@germain_01 is het gelukt met de tips van @Martin?


Neen, het is begonnen met over te schakelen met nieuwe verbintenis Unlimited S met onbeperkte data dus public wifi misschien niet meer nodig?

 


@germain_01 Je zal deze vermoedelijk niet meer nodig hebben wegens je unlimited data. 


hello All,

Ik ben nu overaal aan’t kijken en vind toevalig dit post:  ik heb hetzelfde probleem, ongeveer begonnen op hetzelfde moment.

https://fr.forum.proximus.be/myproximus-app-site-43/proximus-public-wifi-impossible-a-configurer-sur-mon-smartphone-58978?postid=755237#post755237

bijna 3 maanden later heb ik nog geen oplossing, heel frustrerend.     Ik heb geen unlimited data, en heb soms de public wifi nodig voor mijn laptop….  

 

 


Reageer