Problemen tv

  • 4 June 2023
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Sinds de overstap naar fiber ondervind ik dagelijks problemen met tv. Haperingen, uitval. Reeds 2 x een technieker hier geweest, nieuwe decoders. Dagelijks resetten en dergelijke. Is nu een dag of 3 goed gegaan maar vandaag weer rampzalig. Ik heb geen zin meer om bij allerlei hulplijnen, of het nu online is of telefonisch, nog maar eens het hele verhaal te doen en nogmaals alle handelingen uitvoeren die reeds tientallen malen zijn uitgevoerd. Als dit niet wordt opgelost zal ik mij genoodzaakt zien om over te stappen. Spijtig, want reeds klant toen de dinosaurussen nog bestonden bij wijze van spreken. Als fiber nog niet op punt staat moet je ook geen klanten overtuigen om over te stappen. Dan was ik beter niet in dat hele fiberverhaal gestapt !


This topic has been closed for comments

2 reacties

Ik ervaar net hetzelfde probleem en ook sinds de installatie van fiber!!! Ook allerlei hulpmiddelen en resets gedaan en elke dag hetzelfde probleem !!! Ik overweeg eveneens over te stappen naar een andere provider ondanks het feit dat ik sexert de “oertijd” klant ben!! 

Bij mij zijn de problemen ondertussen voorbij. Alles werkt ondertussen nu toch al een hele tijd probleemloos.