Vraag

problemen bestelling

  • 2 December 2020
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Beste,

Na een tiental maal gebeld te hebben met de klantendienst en nog steeds geen oplossing te hebben voor mijn probleem stel ik de vraag via deze weg.

Ik deed een eerste bestelling online op 5 november voor een flex abonnement ik kreeg een bevestiging voor deze bestelling en moest deze valideren door een datum te kiezen voor de installatie ik stelde deze datum vast op 27 november dan moest ik nog de betaling doen voor de TV echter door een technische storing op jullie website kon ik deze betaling niet uitvoeren daarop nam ik de 1ste maal contact op met de klantendienst men meldde mij dat er een storing was en ik het even moest afwachten en dan terug proberen dit deed ik een aantal keren de daarop volgende dagen en ik nam ook steeds contact op met de klantendienst bij het zevende contact ofzo opperde men dat ik beter langs een shop kon gaan dit deed ik op 12 november daar werd mij gemeld dat ze mijn aanvraag niet daar konden valideren maar dat ze deze zouden cancelen en een nieuwe aanvraag doen zo gebeurde maar de datum voor de technieker kon niet worden vastgelegd.Daarover zou ik een mail ontvangen na een aantal dagen te hebben gewacht en aangezien mijn oorspronkelijke datum voor het bezoek op 27 november was  neem ik terug contact op met de klantendienst ze konden mij geen datum geven maar zouden binnen de 48 u terugbellen na nogmaals tevergeefs te hebben gewacht neem ik 2 dagen later terug contact op met de klantendienst daar meld men mij dat de bestelling terug is ingegeven door de shop in Leuven op 25 november (waarom?)maar nog geen datum voor de activatie door een technieker.Ik meld hun ook dat er ondertussen een promotie is waarbij de TV gratis is en dat ik daar dan ook kan van genieten aangezien ik ondertussen aan de 3de nieuwe datum van bestelling zit.Men meld mij dat ik zeker recht heb op een compensatie en dat men zeker binnen de 48u gaat terugbellen om het dossier in orde te maken.Dit is ondertussen weer 3 dagen geleden jullie diensten contacteren via mail gaat niet.Ik wil graag toch wel eens een deftig antwoord en een activatie van mijn bestelling !


2 reacties

 

Reputatie 7
Badge +3

@mverheyd Ik zie dat de dossierbeheerder met uw dossier 46859800 volop mee bezig is.Ik heb ook uw info erbij gevoegd.Van zodra alles in orde is gaat de dossierbeheerder ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast dat alles langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reageer