Beantwoord

Post anonimiseren/verwijderen uit archief

  • 10 August 2021
  • 11 reacties
  • 192 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

 

Ik zou graag mijn heel oude berichten willen verwijderen/ anonimiseren uit het archief van dit forum. Hoe kan ik dat doen?

 

MVG

icon

Beste antwoord door Martin 7 September 2021, 10:08

Bekijk origineel

11 reacties

je kunt die niet zelf verwijderen, die staan ook onder een ander forumlidnaam dan Hassan_04

ja dacht wel al zoiets. Wie zou mij hier mee verder kunnen helpen dan?

De Proximus forummedewerkers als ze hier morgen de draad opnemen.

Hiervoor ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten die je nodig acht zodat de Prox forummedewerkers hier morgen direct aan de slag kunnen om u  hierbij verder te helpen.

Hey, is er hier een forummedewerker die mij kan verder helpen?

Hopelijk merkt morgen iemand van het proximus forumteam je bericht op !

Ga het topicje nog eens bumpen. Derde keer goede keer :)?

Kan iemand mij hier helpen of moet ik ergens adners zijn? Voor zover ik begrijp heb ik toch het recht om ‘vergeten’ te worden op het web...

FYI: mss kun via deze weg proberen indien hier niemand van het prox forumteam reageert:

E-mail: privacy@proximus.com
Webformulier: link naar webformulier

Reputatie 7
Badge +4

@Hassan_04 Mijn excuses voor het late antwoord.

Welke posts wil je dan juist laten verwijderen ? Ik zie op deze gebruikersnaam enkel nog deze post staan. Andere zijn al verwijderd. Als je me meer info kan geven, zal ik ze voor je verwijderen. 

Ja klopt. Heb ondertussen al contact gehad met privacy@proximus.com en zij hebben de post verwijderd. Kan je anders ineens deze account verwijderen want heb het al lang niet meer nodig?

Maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs om dit verder af te handelen.

Reageer