Vraag

Pickx app start niet (meer) op met apple tv

  • 28 November 2021
  • 8 reacties
  • 536 Bekeken

Pickx App start niet meer op via Apple TV.IOS 15 op smart tv. Heeft steeds perfect gewerkt.Via iPhone en pad geen probleem. 
Heeft switch naar flex hier iets mee te maken?
Opvallend dat melding w gemaakt dat aantal schermen is overschreden , wat niet het geval is. 
Nieuw passw. Ingesteld, echter werk5 ook niet via Apple TV

Graag oplossing van dit probleem.

 

 


This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Jacaboli . Er is inderdaad nog voldoende plaats om andere toestellen aan te melden. Ik zie dat u uw Apple TV vandaag terug aangemeld hebt. Heeft dit geholpen ? 

Als u nog problemen hebt kan u best het volgende eens uitschakelen : instellingen > Apple ID > iCloud > Private Relay/privédoorgifte. Hierna zou het moeten werken. 

@HadewychT ook problemen bij ons. De app sluit telkens af na een seconde, sinds een dag of 3. Dus geen tijd om tot aan settings te raken. We gebruiken  de pickx app op Apple Tv, hebben de app al eens opnieuw geïnstalleerd en de Apple tv stroomloos gezet. We gebruiken de app ook enkel op de tv, dus geen teveel aan schermen. Suggesties?

Ook met 4 schermen is ook bij ons probleem nog steeds niet opgelost. Sinds vandaag 30/11 start Pickx app op Apple TV op voor 1 seconde om dan meteen te sluiten. Opnieuw installeren helpt niet  Op iPhone / pad werkt ie normaal.  :(

‘t zal wel iets met de TV-OS app update 151 te maken hebben, nu alleen maar hopen dat Prox vlug een oplossing kan aanbieden.

@HadewychT 

je voorstel, uitschak. Private relatie heeft niet geholpen.

Dank vr de suggestie.

Vanavond kijken we opnieuw of Pickx app er zin in heeft (via os 15)
 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb inderdaad de foutieve info doorgegeven over die optie. Die geldt vooral op andere Apple toestellen. 

Dit probleem is momenteel volop in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. Ik heb jullie gegevens alvast doorgegeven voor verder onderzoek

Je kan dit ook steeds verder opvolgen onder deze post 

@HadewychT 

probleem lijkt opgelost. Pickx app ganse avond stabiel!

thanks !

Reputatie 7
Badge +4

@Jacaboli Fijn te horen dat het bij u terug goed werkt. Veel plezier ermee.