Vraag

paarse vakken in zowel Live TV als TV gids

  • 16 February 2022
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Hey iedereen,

Gisteren had ik opeens allemaal lege paarse vakken in mijn tv gids en Live tv ipv. dat de afbeelding van het programma in het kadertje te zien is…

Voor sommige zenders was dit wel nog te zien en andere zenders waren volledig paars. 

Vandaag is het nog erger dan gisteren en zijn er maar een paar posten meer te zien met "afbeelding".

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit terug "normaal" krijg? 

 

Alvast bedankt voor de hulp en reacties!

 


8 reacties

decoder al herstart

Ja, gisteren al en daarnet ook nogmaals, samen met de Android tv box zelfs. Maar wel via knopje, niet volledig gereset.

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij idem ook sinds gisteren avond.

Decoder herstarten , modem herstarten heeft niet geholpen. 

Ook de functie clear data and restart Pickx App in de instellingen van de Android decoder heeft niet geholpen.

Bij Proximus hebben ze dan weer geen weet van het probleem  kreeg ik te horen. Het leek wel of de persoon aan de telefoon een schema aan het aflezen was ( decoder herstarten, modem herstarten , als het dan nog niet functioneert , de decoder resetten , als het dan nog niet correct is bel je maar terug), om vervolgens de verbinding te verbreken.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij is het in orde nu. Beeld van de TV gids is terug normaal.

Was dus wel degelijk een probleem bij Proximus zelf.

 

Blij dat ik niet alleen ben, want ik begon al te denken dat het aan mij lag…

Het is inderdaad niet zomaar weg te krijgen met de gebruikelijke oplossingen, zoals een heropstart... 

Hopelijk kan iemand van proximus dit eens deftig bekijken, want zal vanzelf niet zomaar weggaan denk ik, en is eigenlijk wel ambetant. 

Oh, hopelijk bij mij ook dan. Ik kijk het straks na!

Bedankt voor de respons alvast!

Beeld is hier ook terug normaal, bedankt! Je hebt gelijk dat het probleem dus bij proximus lag.

Reputatie 7
Badge +5

@Sarah DW Hier zijn gisteren inderdaad enkele meldingen van binnen gekomen. Dit zou ondertussen volledig in orde moeten zijn en zich niet meer voor doen.

Reageer