Vraag

opzeg vaste lijn

  • 19 October 2021
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

Beste,

 

 Ik zou graag mijn vaste lijn opzeggen en de andere producten uit mijn abonnement houden. Kan iemand mij helpen?

 

 Mvg, Günther Kostka


8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Normaal zijn Proximus medewerkers (moderatoren) pas morgen terug actief op dit publieke forum (en kunnen zij u verder helpen op voorwaarde dat zij u kunnen identificeren via bv. uw klantnr in uw forum login profiel)

Eventueel kunt u dit zelf doen via uw MyProximus account (producten - vervolgens onderaan rechts pagina: abo opzeggen - u komt op een nieuwe pagina waar u kunt kiezen alle producten of sommige opzeggen - vervolgens kunt u op een nieuwe pagina aanduiden dat u uw vaste lijn vanaf datum xyz  wenst op te zeggen

Bedankt, maar dit had ik al geprobeerd …. en krijg op het einde de melding “formulier tijdelijk niet beschikbaar”

Reputatie 7
Badge +3

Dag @guntherk vul je de klantgegevens aan op je profiel hier, zodat we dit voor je kunnen nakijken/aanpassen? Groetjes, Heidi

… gegevens zijn aangevuld ...

Reputatie 7
Badge +3

@guntherk De opzeg van de vaste lijn is zeker en vast wel mogelijk. Echter zal dan ook jouw pack moeten veranderen van Familus naar Flex S ofwel Epic. Ook het gsm-abonnement in het pack zal moeten wijzigen afhankelijk van het gekozen pack.

Packs | Proximus

Graag verneem ik van jou welk pack en gsm-abonnement jouw voorkeur heeft zodat ik het nodige kan doen.

Groetjes,
Antonella

Wij kiezen FLEX

FYI: Maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om dit in orde te brengen.

Reputatie 7
Badge +3

@guntherk  Ik doe het nodige! Groetjes, Antonella

Reageer