O N V O O R S T E L B A A R

  • 18 August 2022
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

Welkom bij Proximus,

Op 12/03/2021 werd  het internet inclusief de telefonie van ons bedrijf volledig afgesloten.

Dit bleek te gaan om een administratieve fout bij Proximus. Anderhalve dag was ons bedrijf niet bereikbaar. Niet via mail, niet via de telefoon. 

Een compensatie heb ik tot op heden niet gezien. Zelfs geen excuses want per slot, telkens je belt heb je iemand anders aan de lijn, en in 50% van de gevallen wordt de connectie tijdens het doorschakelen verbroken. Uren aan de telefoon gehangen…

Wat we nu meemaken met een ander bedrijf van ons is nog erger! Daar werden onze 25 telefoonlijnen afgesloten + het internet en alle gsm-nummers. Dit omdat er 1 factuur van 50 EUR die om welke reden dan ook niet mee wordt opgenomen in de centrale facturatie die onderworpen is aan een domiciliëring. 

Jullie vonden er dan maar niet beter op om alles op te zeggen. ONVOORSTELBAAR welk scenario zich dan heeft afgespeeld. Meer dan 20 telefoons later waar mij vanalles wordt gezegd en beloofd zitten we intussen meer dan 48 UUR zonder internet en is ons bedrijf niet bereikbaar en komen onze mails, bestellingen en correspondentie niet meer toe. Hier zijn geen woorden meer voor!  


3 reacties

Reputatie 1

Ik ga mijn aanmelding op dit forum stopzetten denk ik, hier word ik depressief van.   😱

Je zou je eigenlijk moeten kunnen aanmelden op een forum waar er ook gepost wordt wat er wel allemaal goed gaat, maar zo’n forum ga je niet vlug vinden denk ik :-) 

 

@Anthony DH heb je dan als bedrijf geen contactpersoon bij Proximus waarbij je terecht kunt bij problemen?

Reputatie 7
Badge +3

@Anthony DH 

Oprechte excuses. Dan hebben jullie jammer genoeg ook de herinnering omtrent het openstaande bedrag gemist?

Maar ik hoop dat alles ondertussen is rechtgezet?

Kunnen we je helpen?

AUB, vul dan al de klantgegevens en contactgegevens in in je forumprofiel.

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Vriendelijke groeten

Tina

Reageer