Vraag

noodkreet om hulp

  • 7 July 2021
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

11x 0800lijn gebeld

Resettings

Nieuwe modem

Nieuwe decoder

Bloed zweet en tranen....

Allemaal hopeloos. Probleem blijft...

5 minuten normale TV en dan plots stilstaand beeld met foutmelding 

onverwacht probleem,geen verbinding.

ECHTE ELLENDE en als er dan wordt beloofd dat een technieker gaat bellen op een bepaald uur en dit  dan niet doet.…

Ik heb er geen woorden voor, wat voor een slecht gevoel ik bij proximus op dit moment heb.

Ik geef ze nog 24u de tijd om voor een degelijke oplossing te zorgen maar ik ga geen 0800-telefoontje meer doen. 

Gewoon terug naar Telenet, dat was goed maar vrij duur. Omwille van de prijs ben ik naar proximus gegaan. Heb ik daar spijt van zeg!

' even goed als Telenet' zeggen ze dan !!!

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge

De 0800 lijn is soms een miserie - via dit forum zullen de Proximus medewerkers je probleem wel aanpakken en eventueel een technieker langs sturen. 

@Miet Janssen De prox forummedewerkers kunnen ook fouten op je lijn natrekken en kunnen ook voorstellen om een technieker te sturen, straks als ze hier langskomen.

Bij mij hetzelfde verhaal. Na 3 uur bellen en alle resets van zowel booster,modem als beide decoders heb ik nu geen tv service meer en geen connectie met proximus netwerk, en dat allemaal vanwege een telefoon omdat ik code p131 had, een zwart scherm te zien kreeg maar wel geluid en een andere decoder die blokjesscherm toont ipv een effen beeld...

TUI: maandag komen de prox forummedewerkers pas terug langs op het forum, die kunnen je lijn eens testen op eventuele fouten en indien nodig ook voorstellen om een technieker langs te sturen. 

maar dat allemaal vanwege een telefoon omtrent de P131 zeg je, ik veronderstel dat je wilt zeggen door het feit dat ze u alles laten resetten hebben dat er nu niets meer werkt ?

Licht het VDSL led lampje op je bbox nog continu op? 

Kunnen ze u dan op 0800 22 800 niet verder helpen (ook op zondag mogelijk om te bellen)

Vanuit België: 0800 22 800

Vanuit het buitenland: +32 475 15 60 00

Openingsuren: Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat zij maandag  hiermee kunnen aan de slag gaan indien uw probleem niet opgelost is.

Dag Martin, ik heb al een mail verstuurd naar proximus met mijn klachten. Ook de wifi was niet optimaal, dit hebben ze kunnen constateren, maar nu heb ik 3 dagen niks op tv. Er worden nieuwe decoders bezorgd maandag.

Als je bbox in orde is kun je als noodoplossing mss via Proximus pickx-app casten naar je TV, ik gebruik daarvoor een google chromecast HDMI dongle die op een ingang van mijn TV zit, en dan kan ik proximus pickx casten naar mijn TV via ofwel de proximus pickxapp op mijn sartphone, maar meestal doe ik het via mijn laptop via de browser met de webversie = http://proximuspickx.be 

enfin ik geef alleen maar een eventuele mogelijkheid mee om zo toch nog een beetje Tv te kunnen kijken.

Als je een smart TV hebt heb je ook apps die toelaten om naar zenders te kijk zo bv VRT enz…

hoe gratis Tv kijken via internet

Reageer