met mijn huidig abbonement heb ik zonder optie buitenland

  • 13 mei 2021
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Ik ben sinds enkele maanden lid geworden van Proximus maar zonder enige vermelding heb ik blijkbaar geen toegang om sms’en of te bellen naar buitenland 


2 reacties

omdat de Prox forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze hier terug langskomen (niet op feestdagen en weekends) , ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Marabillie Ik zie dat je jouw abonnement gisteren hebt gewijzigd van Mobilus S FullControl naar Mobilus S. Bij deze zouden de oproepen en sms’en naar het buitenland terug moeten werken. Met FullControl is het namelijk niet mogelijk om kosten buiten de bundel te maken, zoals bijvoorbeeld internationaal verkeer. Groetjes, Antonella

Reageer