Vraag

mails verdwenen

  • 21 February 2021
  • 9 reacties
  • 451 Bekeken

Dag,

Mijn mails voor 17 februari zijn vandaag opeens verdwenen. Ook op Myproximus vind ik ze niet meer terug. Op mijn iPhone ook niet en op mijn laptop ook niet.  Kunnen jullie mij helpen? Ik heb niks veranderd, niks gedaan..  En toch zijn ze plots verdwenen.  Ze zitten niet in de prullenmand. Nergens.  

Frederika 


9 reacties

FYI: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Kan je ze ook niet terugvinden in de webversie http://webmail.proximus.be 

Neen, ze zijn weg …  ik heb geen idee hoe dit is kunnen gebeuren.
 

Als ze echt gewist zijn zullen ze door de proximus medewerkers ook niet kunnen teruggehaald worden, maar hopelijk kunnen ze u morgen toch verder helpen.

Ik las hier op het forum gelijkaardige verhalen, en ik vrees ook dat ik ze kwijt ben, maar zou dan graag een verklaring hebben …  Dat moeten ze toch kunnen geven?  Bedankt alvast voor uw antwoord

 

Zou iemand van proximus op mijn bericht willen antwoorden aub?

 

Reputatie 7
Badge +4

@Frederika Als je mails ook weg zijn uit je webmail kunnen wij ze jammer genoeg niet recupereren.

Als je op verschillende toestellen toegang hebt tot je mailbox en je verwijdert ze op 1 toestel zijn ze overal weg. Zou het kunnen dat je ze zo verwijderd hebt ? 

Heb net hetzelfde meegemaakt met mails van 8/4/21.

Niet via outlook op pc, en ook niet meer te zien via webmail. Geen contact opgenomen met helpdesk.

Ik “vermoed” dat het om een of andere hacking gaat, want de dag nadien bleek ook mijn e-mail adres aangepast voor instagram. Had dat niet onmiddellijk gezien en veel moeite gehad om het terug op skynet te krijgen.  Ook netflix werd gehackt en fb moest ik eveneens aanpassen.

Kreeg vorige week ook sms van Proximus zelfd dat ik best mijn paswoord voor mijn mailbox aanpaste, wat ik dan ook onmiddellijk deed.

Ik hoop dat nu alles in orde is. Veilig voel ik me alleszins niet meer …

FYI: Via www.haveibeenpwned.com kun je ook achterhalen of je slachtoffer bent.

Thanks. Interessant om weten. 3 breaches voor mail/1 voor gsm nr. Hopelijk was aanpassen paswoorden zinvol. Ik bekijk security naar de toekomst zeker opnieuw.

Reageer