Vraag

mails niet verzenden lukt niet

  • 3 December 2020
  • 7 reacties
  • 669 Bekeken

Een email verzenden via het skynet-adres lukt niet, deze blijft in postvak-uit staan in de outlookapp. Mails komen wel aan. Ik heb de instellingen al aangepast, zoals de proximus medewerker aangaf, maar het lukt nog steeds niet. Ze hebben nu gezegd dat ze niets meer kunnen doen. Iemand nog een tip? We hebben de ook app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op de pc lukt het wel.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Eddy_010, 

 

Krijg je een foutmelding als je je mail probeert te versturen?

 

Groetjes, 

Daisy

neen geen foutmelding . blijven gewoon in outbox staan .

Reputatie 7
Badge +3

@eddy_010 

Heb je de modem (de bbox3) al eens herstart en daarna je laptop of PC?

 

Geert

Is misschien verkeerd begrepen , maar het versturen van mails lukt enkel niet in de Outlook app op mijn smartphone. Op mijn pc en tablet  is er geen probleem. Alle instellingen staan zoals beschreven bij proximus. 

grts

Reputatie 7
Badge +4

Is misschien verkeerd begrepen , maar het versturen van mails lukt enkel niet in de Outlook app op mijn smartphone. Op mijn pc en tablet  is er geen probleem. Alle instellingen staan zoals beschreven bij proximus. 

grts


je kan eventueel even proberen de account volledig te verwijderen en opnieuw toe te voegen

kijk ook al ondertussen eens of je mail adres geen twee keer voorkomt als je gaat kijken op de webmail versie → http://webmail.proximus.be 

Heb ik ook al nagekeken...

Reageer