mail probleem

  • 12 January 2023
  • 30 reacties
  • 363 Bekeken

Goede Morgen,

Sedert begin dit jaar heb ik problemen dat ik geen mail meer naar mezelf kan sturen met bvb een link naar een website of een mailtje met een boodschap aan mezelf als ik bvb iets dien te herinneren of wil bewaren.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben ?

Wat gebeurt er.  Ik zou dit graag opgelost zien.  Want nu stel ik me ook vragen of ik wel alle mails van andere afzenders binnen krijg.

Mvg

Kaat


30 reacties

Goedenavond Kaat,
Bedankt om dit te verduidelijken. Persoonlijk ga ik er dan voorlopig er verder vanuit tot het tegengestelde bewezen wordt, dat het inderdaad bij Proximus IT best eens eerst wordt onderzocht, want volgens mij is de kans groot dat er daar instellingen moeten aangepast worden, en hopelijk is het dan voor je opgelost.

Groeten, Martin.

Goedenavond Martin

Bedankt.  Ik wacht af en sukkel ondertussen even verder   We raken er wel uit.

Mvg

Kaat

 

Goede Middag,

Ondertussen zijn we een week verder.

Mag ik vragen of er hier al verder voor bekeken is ?   Ik blijf problemen ondervinden en externe mails beginnen ook met heel veel vertraging of soms nu zelfs al niet toekomen.

Graag dringend nazicht toch nu.

Mvg

Kaat

 

Reputatie 7
Badge +3

@Kaat VDM 

dus.. mails naar jezelf versturen lukt niet, zowel niet via de apple mail als via de webmail Webmail | Proximus

mails versturen naar andere e-mail adressen, lukt dit nog wel of ook niet?

Mails ontvangen lukt nog wel maar met vertraging, klopt dit ook?

 

Geert

Dag GeertC,

Bedankt om hierop terug te komen.

Mails naar mezelf sturen lukt idd niet.  Naar andere adressen wel. en inderdaad mails hebben vertraging.

Op aanraden van een collega, ruim ik deze avond eens de afzenders op in spam, misschien zit er daar iets raars tussen.

Houdt U op de hoogte.

Mvg

Kaat

 

Reageer