Vraag

login en passwoord van het forum wijzigen

  • 20 December 2021
  • 26 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
  • Grand Master
  • 235 reacties

Hoe login en passwoord van het forum wijzigen ?

Bij “Mijn profiel” of “Instellingen” zie ik die mogelijkheid niet.


26 reacties

login dat kun je inderdaad zelf niet uitvoeren zal via de hulp van een Proximus forummedewerker moeten gebeuren.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Wachtwoord aanpassen kan je zelf, maar login niet. In het veldje Ticket in de profielgegevens op het forum kan je noteren wat je specifiek wenst aan te passen. Dan kijk ik dit verder voor je na. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

 

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD 

De keuze “Wachtwoord” zie ik niet verschijnen:

Login aanpassen hoeft eigenlijk niet.

De bedoeling is om een beetje orde te scheppen in mijn wachtwoorden .

Reputatie 7
Badge +3

@Jan  Kan je op het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’ klikken? Dan kan je deze opnieuw instellen. Groetjes, Antonella

 

 

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD 

OK dat zal ik doen.

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD 

Ik wacht nu al 10 minuten op die mail:

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Heb je de mail ondertussen binnen? Check ook even de spam. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD 

Geen mail ontvangen, ook niet in de junk mail.

Kan het te maken hebben met Outlook en Windows 11 ?

Dit zou goed kunnen want soms komen ze met veel vertraging toe.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan 

nee, we denken niet dat dat ermee te maken heeft

we gaan het verder bespreken

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +2

@tina.b 

Doe niet te veel moeite, ik gebruik mijn oude instellingen wel verder.

Inloggen doe ik met mijn gebruikersnaam, niet met mijn mailadres.

Mijn gebruikersnaam is misschien gelinkt aan een mailadres (ab123456@skynet.be) dat niet meer bestaat.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan  Jouw forum profiel is inderdaad nog gekoppeld aan jouw skynet e-mailadres. Mocht je dit willen wijzigen, geef dan het correct e-mailadres even door via jouw profielinstellingen in het veldje ‘Ticket’. Groetjes,
Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd 

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD 

Het juiste mailadres staat in ‘Ticket’.

Bedankt voor de moeite.

Reputatie 7
Badge +3

@Jan Het e-mailadres is aangepast in de instellingen. Groetjes, Antonella

Reputatie 4
Badge +2

@AntonellaD 

Wachtwoord en login zijn aangepast. Dank U.

Reputatie 1

Ik heb zelfde probleem, mijn oud (Telenet) email adres is binnenkort buiten gebruik en zou aangepast moeten worden.

(zie “Ticket” in profiel info)

Kan iemand van de forum medewerkers dit aanpassen aub?

 

PS: er is 3 weken geleden ook een ticket aangemaakt (52041788) omdat ik niet meer in MyProximus kan, is dit normaal dat dit zo lang duurt? Ter info; bij inloggen vraagt systeem steeds Authenticator code maar dit lukt ook niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Dulac Ik heb uw info bijgevoegd in uw lopend dossier 52041788.Het dossier was niet in de juiste groep gezet viel me nu op.Ik heb deze nu doorgestuurd naar de juiste dienst.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

Reputatie 1

@Dulac Ik heb uw info bijgevoegd in uw lopend dossier 52041788.Het dossier was niet in de juiste groep gezet viel me nu op.Ik heb deze nu doorgestuurd naar de juiste dienst.Excuses alvast voor het ongemak en dat het veel langer duurt dan in normale omstandigheden.Groetjes,Joel

@Joel M  Alvast bedankt voor de hulp, MyProximus login werkt weer! 

Mijn login van dit forum is nog niet aangepast, moet ik hier nog iets voor doen of wordt dit zowieso opgepikt?

Reputatie 7
Badge +3

@Dulac

login werd aangepast naar opgegeven mailadres.

pswrd blijft voor jou hetzelfde.

groeten

Tina 

Reputatie 1

@tina.b 

 

Schitterend, dank u wel!!

Reputatie 2
Badge

Kan een Proximusmedewerker aub ook mijn login wijzigen naar de info in mijn ‘ticket’ en iets laten weten? Bedankt.

@tina.b 

@Joel M 

@Luc.M 

Reputatie 7
Badge +3

@JLPS_ Door in te loggen kan u op uw avatar klikken.Dan krijgt u uw login scherm waar ook uw mailadres staat.Daar zou u het dan moeten kunnen aanpassen.Indien het niet lukt laat het via deze weg weten.Groetjes,Joel

@Joel M 

In je profiel → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile 

Kan je je profiel foto en  naam en voornaam adres enz. wel veranderen , maar het mailadres dat zie ik toch nergens staan.

Het wachtwoord kun je ook wel veranderen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

@JLPS_ 

we vragen het na

mvg

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@JLPS_ 

“user has been updated.. “ naar gevraagde mailadres, paswoord blijft hetzelfde

kijk je eens na?

groeten

Tina

Reageer