Vraag

klacht ingediend

  • 27 February 2023
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

2 maand geleden klacht ingediend nog steeds geen antwoord of oplossing gekregen.

De Klantendienst is een Hollandse aangelegenheid waarvan je de helft van verstaat en alles voorgekauwd is


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bartel ik maak dossier 52182638, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Dag Heidie, Gelieve dan ook het volledige dossier na te zien.

Jammer te moeten melden dat er vanuit een techn. probleem reeds gemeld op Do avond..(+/- 20h)

inzake een falende Decoder V5 - er vanuit de techn.service blijkbaar nog geen duidelijkheid is bekomen

of nu wel of niet een ander decoder onderweg is.

Hebben nog steeds geen mail vanuit Proximus/Bpost/andere (?) of andere met T&T nummer bekomen, 

en zit onderts reeds 4 tal dag zonder TV. 

Erger nog is de techn telefonische assistentie bekomen op Do avond, - welke zgnd beschikbaar is/blijft tot 22h00 -  dat de medewerker vershillende verschillende opdrachten heeft opgedragen adhv  verschillende acties/stappen om restart / reset uit te voeren, ..rond +/- 21h30 melde dat gezien het late uur hij ons telcon ging beeindigen, gezien het late uur en de verwachte tijdsduur van laatste ‘reset’ poging. Gezien deze dan op Vrijdag tergug ganse reutemeteut doorlopen,  waarbij dan uiteindelijk geconcludeerd werd dat een nieuwe Decoder diende opgestuurd.. echter dit kan tot 48h duren ..

Maw. als techn op Do avond correcte verantw. had genomen, had ik alvast gstrn Zaterd. een nieuwe decoder kunnen bekomen.. !!

Blijft nu uiteindelijk afwachten wanneer ik verder neiuws zal bekomen inzake deze vervanging, want 4d zonder TV met kinderen in huis is geen cadeau !

Tot dusver GEEN verder Telcon, GEEN Mail,  GEEN Track & trace info  .. Leuk is echt anders !!

BEDANKT Proximus voor deze vlotte behandeling ??

 

Hou het a.u.b. misschien best bij één topic?
Je probleem meermaals posten werkt vervuilend op elk forum en zal je niets extra opleveren hoor.

 

@proximusmedewerkers dubbel met

 

Kan men je niet meer info geven als je naar de helpdesk belt 080022800 ivm de verzending van je decoder, anders zal het wachten worden tot morgen als de PX moderatoren hier de draad terug opnemen.

NB: via chat kan je ook eventueel proberen of ze meer kunnen vertellen over de verzending.

http://proximus.be/contact 

.

Reageer