Vraag

Instellingen profiel op forum

  • 16 April 2019
  • 4 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 2
na meermaals mijn profiel proberen bij te werken, komt het steeds bij de standaard situatie terecht. Ik ben namelijk een 'vrouw' . NEEN , een man . weet iemand hier waar de truck zit om de instellingen juist te kunnen opslaan? andere gegevens die ik invoer blijven namelijk ook niet opgeslagen. Eenmaal uitgelogd en terug inloggen zijn de waarden niet opgeslagen. HELP........

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
na meermaals mijn profiel proberen bij te werken, komt het steeds bij de standaard situatie terecht. Ik ben namelijk een 'vrouw' . NEEN , een man . weet iemand hier waar de truck zit om de instellingen juist te kunnen opslaan? andere gegevens die ik invoer blijven namelijk ook niet opgeslagen. Eenmaal uitgelogd en terug inloggen zijn de waarden niet opgeslagen. HELP........

Ik vraag het even aan onze Community Manager om dit na te kijken , we houden je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +4
Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je misschien nog eens testen om iets aan te passen en op te slaan.
Reputatie 2
Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je misschien nog eens testen om iets aan te passen en op te slaan.

niet opgelost, instelling man of vrouw reageert niet, komt steeds terug op vrouw. geboortedatum aanvaard hij ook niet.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het opnieuw doorgestuurd. We houden je verder op de hoogte.