Vraag

Installatie decoder + modem

  • 2 November 2022
  • 26 reacties
  • 211 Bekeken

Beste

 

We willen afspraak om modem + decoder voor 2de verblijf

Klantnr: 61xxxxxxx

 

MVG


26 reacties

Afspraak, wanneer? 

Afspraak

Reputatie 7
Badge +3

@Anita Teirlinck Kan u op uw profile het adres noteren en een contactnummer(gsm-nummer).Dan gaat de commerciële dienst u contacteren om alles in orde te maken.Groetjes,Joel

xxxxxxxstraat 66

8000 Brugge

 

Gsmnr: 0479xxxxxx.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Anita Teirlinck Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar de commerciële dienst.Die gaan u vandaag ten laatste morgen u contacteren om uw aanvraag te registreren met afspraakdatum.Groetjes,Joel

De modem voor Wi-Fi hangt binnen in kast. 

Kunnen we deze dan gebruiken?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Anita Teirlinck Als de aanvraag is geregistreerd gaat de technische dienst nakijken wat er moet gebeuren om alles actief te krijgen.Het kan zijn dat u nieuw materiaal hiervoor gaat krijgen.Groetjes,Joel

Beste

 

Ik heb al abonnement voor 1ste verblijf. 

We wensen tvbox en internet voor 2de verblijf. 

Ik veronderstel dat ik niet veel meer moet betalen?

Mvg

Ter info: Internet + TV pack promotie voor € 43,99 op je 2de verblijf | Proximus

Als ik het begrijp  zal ons maandelijks abonnement opgeslagen worden met 43,99 €?!

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Anita Teirlinck  Ja inderdaad, je krijgt 20 euro korting op de abonnementsgelden op je tweede installatieadres. Groetjes Luc

Beste

Is het mogelijk de juiste datum te laten weten voor installatie van tvbox + modem?

Dit  om te vermijden dat de technicus niet voor de deur staat van ons 2de verblijf.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Anita Teirlinck afspraak is voorzien op vrijdag 16/12/22, in de namiddag. Een bevestiging hiervan werd reeds verzonden. Groetjes, Heidi

Staat dit nog zo genoteerd?

Afspraak: 16 december ilv namiddag?

@Anita Teirlinck FYI: pas maandag komen de PX moderatoren van het Proximus team hier terug lans.

Reputatie 7
Badge +3

@Anita Teirlinck  Normaal gezien kan de afspraak zien staan in MyProximus

 

Je afspraak raadplegen

Bekijk de datum en het uur van je afspraak met de technicus. Dit kan op drie manieren:

&

@Anita Teirlinck  de uitleg staat ook op PX site : Je afspraak met Proximus | Proximus

 

Beste.. 

 

Bedankt voor de vlotte hulp

 

Mvg

Bedankt voor de aansluitingen in 2de verblijf. 

In 2de verblijf hebben we nu Flex fiber S. In 1ste verblijf Flex S ( nog geen fiber).

Vraagje: is fiber duurder dan gewoon?

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Anita Teirlinck De prijzen van Flex in Fiber pack zijn € 5 duurder dan de prijzen van Flex pack koper.Groetjes,Joel

Ja, is waar. 

Vraagje: Hebben we dan ook geen recht op laptob van 99 eur voor aansluiting 2de verbruik? 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Anita Teirlinck Dit is spijtig genoeg niet mogelijk.Wel de promo 20EUR per maand voor 2de verblijf.En deze staat actief zie ik.Groetjes,Joel

Beste provider Proximus

We lazen in de krant dat Proximus weer tarieven optrekt.

Mobile Flex S en 10 GB. 

Die 10 GB gebruiken we nooit, msschn

3 GB???.

IS het niet mogelijk de prijs zo te laten?

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Proximus moderatoren zijn vanaf dinsdag 2 mei terug aanwezig op dit publieke forum, ik vermoed dat de Proximus website tegen dan evenwel ook up to date zal zijn 

Concreet heb ik tot op heden nergens gelezen dat de prijs van een abo Mobile Flex S zal verhoogd worden, er is enkel sprake van een verhoging van het beschikbare datavolume (voor mobiel abo’s binnen pack Flex)

Proximus introduceert nieuwe mobiele plannen Proximus Mobile en Business Mobile, met aanzienlijk meer data | Proximus Groep

De datavolumes in de Flex-packs zullen aanzienlijk worden uitgebreid. Voor Mobile Flex S verdubbelt het datavolume van 5 GB naar 10 GB, terwijl het datavolume voor Mobile Flex M meer dan verdrievoudigt, van 20 GB naar 75 GB. Met Mobile Flex Unlimited is er ook een nieuw volledig onbeperkt plan voor een aantrekkelijkere prijs voor de meest intensieve gebruikers.

Buiten pack blijft tot nader order voor een bestaande klant alles hetzelfde

@Anita Teirlinck 

Volgens sommige bronnen zou Proximus zijn tarieven voor bedrijven en particuliere klanten herbekijken in het najaar! 
Maar voorlopig zijn verdere details nog niet bekend.

Reageer