Beantwoord

Inloggen bij Proximus forum

  • 1 January 2021
  • 7 reacties
  • 456 Bekeken

Om in te loggen op het Proximus forum heeft men twee mogelijkheden:

    1. Met Gebruikersnaam + Wachtwoord
    2. Met Inloggen via MyProximus gevolgd door Gebruikersnaam + Wachtwoord

Mogelijkheid 1. lukt niet. Fout melding: "Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord combinatie."

Mogelijkheid 2. lukt wel. Raar!

Is er een verschil tussen de Gebruikersnaam/Wachtwoord van MyProximus en deze van Proximus-forum ?
Zo ja welk !
Of is er een systeem fout!

 

icon

Beste antwoord door Martin 1 January 2021, 21:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

    1. Met Gebruikersnaam + Wachtwoord
    2. Met Inloggen via MyProximus gevolgd door Gebruikersnaam + Wachtwoord

bij 2. is dit gewoon inloggen met de zelfde loginnaam en wachtwoord zoals die dat je voor Myproximus gebruikt en daar moest ik zelf geen forumnaam kiezen die werd automatisch ingevoerd.

voor 1. daar moet je zelf een Forumnaam kiezen en dan wel ene die nog niet bestaat (anders krijg je melding dat je een andere moet kiezen) en het wachtwoord die je zelf kiest op dat moment 

dus deze kunnen totaal verschillend zijn van 1. 

Met Forumnaam bedoel je een Gebruikersnaam voor het forum.

En waar kan ik me aanmelden als nieuwe gebruiker ik vind nergens zoiets als registreren ?

Volgens mij kan dit alleen nog met je myproximus login.

Maar aangezien je hier op het forum kunt posten heb je toch al een forum account!

Ja ik heb een account , maar ik wil weten waarom ik niet kan inloggen op het forum met Gebruikernaam+wachtwoord terwijl die keuze toch is voorzien.  Ik wil weten wat het verschil is.

Als je vroeger een forum account wilde aanmaken was dit niet mogelijk met je MyProximus Login naam en wachtwoord.

Dus dan kon je alleen maar een account aanmaken door een gebruikersnaam en een wachtwoord te kiezen. 

Een paar jaar geleden heeft men de mogelijkheid ingevoerd om een account aan te maken via je MyProximus  login naam en wachtwoord. 

Maar de oude leden van vroeger die een account hebben aangemaakt via de oude methode moeten natuurlijk ook nog kunnen inloggen met hun forum loginnaam en forum loginwachtwoord. 

Dus jij hebt een account aangemaakt met je MyProximus login naam en wachtwoord, dus is het normaal dat je niet kunt inloggen via de oude methode.

Mooi antwoord. Zo heb ik het graag. Dank U.

Maar … ,  het is wel verwarrend.  

Dus nu kan men niet meer op de oude mannier registreren?  

Kan het gebeuren dat iemand die altijd op de oude mannier inlogde dat plots niet meer kan?

 

Een ander probleempje dat ik voor de duidelijkheid niet eerder vermelde:

Ik log in by MyProximus, dan log ik in bij Proximus-forum, vervolgens log ik uit bij beide.  Hierna kan ik terug inloggen bij Proximus-forum zonder wachtwoord te moeten geven. 

Dus nu kan men niet meer op de oude mannier registreren?  

Inderdaad

Kan het gebeuren dat iemand die altijd op de oude mannier inlogde dat plots niet meer kan?

dit zou inderdaad kunnen voorvallen maar de proximus forummedewerkers zouden dit dan terug moeten kunnen in orde zetten.
Net zoals dit ook zou kunnen eens voorvallen met de nieuwe manier!

Ik log in by MyProximus, dan log ik in bij Proximus-forum, vervolgens log ik uit bij beide.  Hierna kan ik terug inloggen bij Proximus-forum zonder wachtwoord te moeten geven. 

Mss heeft je browser ooit eens het wachtwoord onthouden kan ook zijn dat het een tijd in cookies bijgehouden wordt, anders moet je eens kijken of het ‘s anderdaags ook nog lukt zonder inloggen op het forum.

PS even gegoogeld en bv vind ik o.a. dit hier → Wachtwoorden beheren - Computer - Google Chrome Help