Vraag

ik kan niet meer inloggen met MyProximus gegevens op het forum met mijn ander account ?

  • 20 March 2021
  • 7 reacties
  • 1396 Bekeken

zoals titel zegt…

 

zijn er ergens login problemen met het forum ?


7 reacties

maandag komen de prox forummedewerkers terug langs om dit verder na te trekken.

Reputatie 2
Badge

zoals titel zegt…

 

zijn er ergens login problemen met het forum ?


ok ik ben er terug ingeraakt mits een ommewegje, ik ben dus de topic starter hier…

probleem is als ik inlog via MyProximus herlaad de pagina telkens naar dezelfde pagina, ik krijg de pagina niet tezien waar men het login en paswoord kan ingeven, manueel zonder Myproximus kan ik inloggen maar moet ik mijn paswoord telkens resetten, ik gebruik nogtans altijd dezelfde paswoord maar bij een volgend bezoek hier krijg ik de melding dat m’n login of paswoord niet correct is, het lukt dus enkel met een paswoord reset, maar ik zou liever terug inloggen via MyProximus als het mogelijk is, via deze weg refresht de pagina gewoon en logt niet in, niets van meldingen.

 

deze screen onderaan maakt het wat duidelijker.

 

Reputatie 4
Badge +1

Hallo,

Op dit forum (of in myproximus) mag je géén ad-blockers gebruiken , want dan krijg je dingen zoals je beschrijft (géén popup scherm voor inlog , géén mogelijkheid om tekst in te geven enz… Heb ik zelf al ervaren :-)

 en zie nu je scherm:

ofwel gebruik je je myproximus login, maar dan moet het paswoord wel juist ingevuld staan, ofwel gebruik je de naam waarmee je een account maakte op dit forum, en het bijhorend paswoord… Je browser slaat dit normaal op , zodat je automatisch kan inloggen

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Op dit forum (of in myproximus) mag je géén ad-blockers gebruiken , want dan krijg je dingen zoals je beschrijft (géén popup scherm voor inlog , géén mogelijkheid om tekst in te geven enz… Heb ik zelf al ervaren :-)

 en zie nu je scherm:

ofwel gebruik je je myproximus login, maar dan moet het paswoord wel juist ingevuld staan, ofwel gebruik je de naam waarmee je een account maakte op dit forum, en het bijhorend paswoord… Je browser slaat dit normaal op , zodat je automatisch kan inloggen


ik gebruik geen ad-blockers e.d., en dit probleem heb ik met verschillende browsers, o.a. Mozilla, Chrome en Microsoft Edge, alsook heb ik hetzelfde probleem op mijn mobiel toestel, paswoord is telkens hetzelfde dat ik gebruik zelfs bij een pass reset hetzelfde paswoord, en toch bij een volgend bezoek krijg ik de melding dat m’n login gegevens niet juist zijn, heel vreemd, inloggen via MyProximus werkt totaal niet, gewoon een pagina herstart niet ingelogt.

Dat is een probleem dat al verschillende malen gemeld werd, zelfs met uitzetten van ad-ons (ad-blokkers en al de rest ….) en zelf in privé mode enz… 

Reputatie 2
Badge

Beste Proximus, waneer kunnen jullie nu eens kijken voor mijn login probleem a.u.b. ?

ik zou graag terug normaal willen inloggen i.p.v. telkens m’n wachtwoord te moeten resetten om erin te kunnen op het forum…

 

alvast bedankt !

Is bij mij nu ook al een ganse periode dat ditniet meer werkt, Proximus forummedewerkers zullen dit maandag nog eens moeten doorgeven aan de firma die instaat voor hun forum site.

Reageer