Vraag

GSm samsung galaxy A33g5

  • 13 January 2023
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Geachte, ik heb onlangs een gsm gekocht bij proximus. Werkt prima enkel als ik de oortjes insteek voor muziek krijg ik geen geluid in mijn oortjes maar blijft mijn gsm gewoon spelen .Moet ik misschien  draadloze oortjes kopen, gsm is Galaxy A33g5,vriendelijke groetjes


3 reacties

@denis laenen kijk eens of dit je zou kunnen verder helpen : Wat moet ik doen als er geen geluid is in mijn headset (met kabel)? | Samsung NL & oordopje Samsung A33

Reputatie 7
Badge +3

@denis laenen Als het toestel geschikt is om oortjes met kabel te gebruiken zou dit ook moeten werken.Indien niet, kan u altijd terug terecht in het verkooppunt van Proximus.Dan kan men het daar vlug eens uittesten.of de uitleg van @Martin proberen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

Geachte, ik heb onlangs een gsm gekocht bij proximus. Werkt prima enkel als ik de oortjes insteek voor muziek krijg ik geen geluid in mijn oortjes maar blijft mijn gsm gewoon spelen .Moet ik misschien  draadloze oortjes kopen, gsm is Galaxy A33g5,vriendelijke groetjes

@denis laenen  Oortjes (USB Type-C) die digitale uitvoer ondersteunen, kunnen met dit apparaat worden gebruikt.

SAMSUNG Oortjes USB Type-C EO-IC100BBEGEU 

Het apparaat is mogelijk niet compatibel met oortjes met een andere audio-uitgang of die door een andere fabrikant zijn gemaakt.

Reageer