Vraag

Géén mails gedurende 14 dagen!!

  • 26 January 2022
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Ik kan al 14 dagen géén mails ontvangen en dit voor een zakelijk account.

Met andere woorden ik krijg géén offertes binnen, géén opdrachten maar ook géén facturen…

Bij Proximus zegt men al 14 dagen hetzelfde dat ze het probleem erkennen en er aan werken maar zonder gevolg en gisteren werd me zelfs gezegd NIET meer te bellen wegens nutteloos.

Onvoorstelbaar!!!

Ik vraag me af wie mijn winstderving gaat betalen en of dit probleem ooit opgelost raakt?


3 reacties

Reputatie 1

Heb ook al enkele weken problemen met mijn mail op mijn desktop: mails komen met vertraging door, bij het openen meldt hij “Account offline”  en dat verdwijnt dan weer als ik een of meer andere postbussen open. Het logo (of hoe heet dat?) op het scherm vermeldt altijd nieuw inkomende mails ook als die er niet zijn en het aantal is altijd het aantal oude mails in de inbox plus 1.

Vervelend, maar (nog) geen ramp zoals voor jou. Hoop, vooral voor jou, dat dit snel wordt opgelost.

Reputatie 1

Bij mij hetzelfde. Mails komen met vertraging toe en wanneer ik ze wil openklikken, verdwijnen ze.  Dan sta ik terug op mails van midden december. Ergerlijk.

Wanneer doet Proximus hier iets aan?

Dat doen ze via hun leverancier, maar blijkbaar zijn de problemen complexer dan we het kunnen voorstellen???

Reageer