Vraag

Forum / Topics / Lezen van toegestuurde vragen en antwoorden

  • 31 December 2020
  • 26 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik kan nog steeds mijn gestelde vragen en de antwoorden daarop niet terugvinden op de topics.Wat moet ik doen om dit wel te bekomen?

mvg,

WVdB


26 reacties

Reputatie 1
Badge

Het is al weken dat ik problemen heb met MyProximus en Proximus Forum.Ik heb al 4 nieuwe paswoorden gekregen en ofwel kan ik niet inloggen bij MyProximus,ofwel bij Proximus Forum,ofwel bij beiden.Wanneer ik inlog,wordt er steeds automatisch een vorig paswoord ingevuld.Hoe kunnen jullie mij helpen om dit euvel op te lossen?

mvg,

WillyVdB

worden die oude paswoorden niet bewaard in je browser

anders eens met een andere browser proberen

of anders in je browser eens alles wissen dat bewaard wordt via CTRL+SHIFT+DEL

Reputatie 1
Badge

Beste Martin,

1° Waar vind ik in mijn browser ( Firefox ) de plats waar deze paswoorden worden bewaard?

2° Wat en hoe moet ik alles wissen in mijn browser?

mvg,

WillyVdB

Reputatie 1
Badge

Forumbeheerders,

Ik heb zojuist een topic gemaakt en er antwoord op gekregen,maar ik kan niets terugvinden bij de ingezonden topics.

P.S. : waar kan ik mijn gegevens ( aanspreektitel,ouderdom,woonplaats,enz.) vinden om ze te kunnen aanpassen?

 

mvg,

WillyVdB

Reputatie 1
Badge

Ik vind het gebruik van het Forum alles behalve gemakkelijk.Waarom geven jullie geen klare handleiding om het Forum te gebruiken?Neem een voorbeeld aan Seniorennet.be,daar is alles gemakkelijk te verstaan.Graag een antwoord hierop.

mvg,

WVdB

 

 

 

 

Wat is er dan zo onduidelijk gewoon een rubriek kiezen waar je denkt dat je vraag best in past en een bericht posten, veel meer dan dat is het niet...

via →  Sluit aan bij ovangennze community | Proximus Forum kun je instellen over wat je berichten wil ontvangen

je kunt ook door op je roepnaam te klikken zien wat je al gepost hebt 

→ WillyVdB

 

Reputatie 1
Badge

Martin,

Bedankt voor je respons.Maar ik weet nog altijd niet hoe ik aan alle topics en antwoorde daarop kan geraken.

mvg,

WVdB

ik heb dit in je andere post uitgelegd

→ Lezen van toegestuurde vragen en antwoorden. | Proximus Forum

Reputatie 1
Badge

Martin,

Bedankt voor de tip en de link.Ik heb mijn profiel zo goed mogelijk aangepast,maar ik kan nergens vinden waar ik mijn nickname ( = aanspreeknaam ) kan terugvinden om hem desnoods an te passen.

mvg,

WVdB

Dit moet door een prox forum moderator gebeuren dus als er straks hier ene je post leest kan die dit dan voor u regelen.

NB voor dat je uw vorig bericht gepost had had ik nog iets bijgepost  → hier

 

Reputatie 1
Badge

Martin,

Wanneer ik op je link ( hier )klik krijg ik dit :

De onderste vier topics ( met vraagteken ) kan ik echter niet openen.Waarom is dat?

Welke weg moet ik volgen om op jouw reacties de aanmerking “ het beste antwoord “ aan te duiden?

mvg,

WVdB

Reputatie 1
Badge

Beste leden,

Wanneer ik het Forum open en inlog,krijg ik dit :

Waar moet ik ergens op klikken om alle gestelde vragen en de reacties erop te kunnen openen?Ik vind enkel alleen die ik gesteld heb ( en de reacties erop ) terug.Graag jullie hulp a.u.b.

mvg,

WVdB

@WillyVdB als ik op je op forumnaam klik (zie foto hieronder aangeduid met rode pijl) 

dan kan ik al je topics open doen
Let er ook op dat je ingelogd bent op het forum want anders kun je niet aan alle opties.

je hebt reeds je eigen bericht aangeduid als beste antwoord namelijk deze → hier

klik op menu rechtsboven en kies daar een optie, maar je maakt het wel totaal onoverzichtelijk door iedere keren een nieuw topic te open over de zelfde probleemstelling namelijk hoe geraak ik wegwijs op het forum!

beter dat je bvb → hier in het zelfde topic alles behandeld, anders wordt het een echte soep :slight_smile:

NB: Het zijn tenslotte allemaal vragen hoe je het forum moet gebruiken die je stelt.

Reputatie 1
Badge

Beste Martin,

Dat had ik al begrepen ( waarvoor dank ),maar ik zou graag de topics van iedereen willen volgen,zodat ik er kan van leren en desnoods helpen.Nu zie ik enkel de mijne en jouw reacties.Ik hoop^dat je me begrijpt.

mvg,

WVdB

Reputatie 1
Badge

Martin,

Ik zou niet liever willen dat alles bijeen blijft voor één topic,maar ik weet niet wat ik fout gedaan heb en hoe te verbeteren.

mvg,

WVdB

ik had daar al op geantwoord in één van je andere topics die je al aangemaakt hebt

Dit doe je via de “Menu” waar je een optie kiest bvb recent actief topics en om berichten via e-mail binnen te krijgen van andere topics daar heb ik ook al op geantwoord, namelijk hier:

maar je start echt te veel topics op zodat het echt te verwarrend wordt.

 

als je googeld vind je dit vlug zo’n zaken bvb hier

→ Wachtwoordenbeheerder - Opgeslagen wachtwoorden in Firefox onthouden, verwijderen en wijzigen | Hulp voor Firefox (mozilla.org)

→ Voorkeuren van Firefox herinitialiseren om problemen te analyseren en verhelpen | Hulp voor Firefox (mozilla.org)

Reputatie 1
Badge

Beste Martin,

Hartelijk dank voor de tips en adressen.Ik heb alles gevonden en begrepen.Sorry voor de last,maar ik ben een leek op het Proximus Forum.Ik hoop dat ik je niet meer lastig moet vallen.

mvg,

WVdB

Als je nog vragen hebt is dit geen probleem, vragen staat vrij maar als ik altijd een passend antwoord ga hebben dat is nog een andere vraag :slight_smile:

Voor heel veel zaken moet ik ook eerst google search raadplegen.

Als mijn antwoorden mss voor u overgekomen zijn dat ik u als last beschouwde dat is zeker niet het geval, mss zijn mijn antwoorden soms nogal kort maar daar moet je niet uit concluderen dat ik het beu was hé :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

Beste Martin,

O.K.ik zal er rekening mee houden.Ik doe mijn best.

mvg,

WVdB

Reputatie 7
Badge +3

@WillyVdB Heb de 5 topics hierover samengevoegd. Indien je jouw nickname wenst aan te passen laat je mij dit maar gerust weten. Bedankt voor de hulp @Martin !

Groetjes,
Antonella

kan iemand mij helpen ? ik ontvang geen sms’en uit Spanje die worden verstuurd van een kort nummer (nl. mijn Spaanse bank). is dit een gekend probleem ? gr

p

 

Reageer