@nancyd Waarschijnlijk dat door de overstap nog niet alles correct werd overgezet en daarom, omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze maandag hier de draad terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Gegevens werden aangepast met klantnummer
@nancyd
Ik heb je aansluiting uitgemeten, de meetresultaten zijn goed.
Maak je veel gebruik van streaming diensten zoals bv. Netflix of streamz,…?
Geert
ja ‘s avonds staat Netflix of Prime geregeld wel aan, maar dat was voordien (voor aansluiting fiber)
ook al zo
Dit is een bug in dat overzicht van dataverbruik.
De Gigafiber optie die u heeft voegt 3TB dataverbruik toe aan uw limiet. Maar de eerste keer dat die toegepast wordt, lijkt het alsof die 3TB verbruikt is geweest.
Ik heb zelf even gecontrolleerd, u heeft deze maand rond de 100 GB verbruikt.