Beantwoord

email

  • 2 June 2021
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

ik kan sedert deze morgen  mijn email van proximus niet meer openen krijg de melding “aanmeldingsfout wachtwoord veranderd” ik zelf heb nochthans niets veranderd  wat zou de oorzaak zijn ?

icon

Beste antwoord door DaisyS 3 June 2021, 10:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@free1 Je paswoord is recent niet gewijzigd. Het zou dus nog moeten werken. Als dit toch niet lukt kan je een nieuw wachtwoord aanvragen via ‘wachtwoord vergeten’. 

Reputatie 7
Badge +4

@free1 Ondertussen blijkt dat er meerdere klanten hiermee problemen ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 

Reputatie 7
Badge +5

@free1 Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je dit eens proberen?

Intussen is het opgelost

Reputatie 7
Badge +5

@free1 Perfect!