Beantwoord

email

  • 2 juni 2021
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

ik kan sedert deze morgen  mijn email van proximus niet meer openen krijg de melding “aanmeldingsfout wachtwoord veranderd” ik zelf heb nochthans niets veranderd  wat zou de oorzaak zijn ?

icon

Beste antwoord door DaisyS 3 juni 2021, 10:24

@free1 Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je dit eens proberen?

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@free1 Je paswoord is recent niet gewijzigd. Het zou dus nog moeten werken. Als dit toch niet lukt kan je een nieuw wachtwoord aanvragen via ‘wachtwoord vergeten’. 

Reputatie 7
Badge +4

@free1 Ondertussen blijkt dat er meerdere klanten hiermee problemen ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 

Reputatie 5
Badge +4

@free1 Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je dit eens proberen?

Intussen is het opgelost

Reputatie 5
Badge +4

@free1 Perfect!