Een hulplijn die de telefoon dichtgooit, twee keer, is dat service?

  • 31 May 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Sinds zaterdag kreeg ik geen mails meer binnen op mijn Skynet-account. Bleek dat er van buitenaf een vals forward-adres was ingevoerd in mijn account. Een breuk van de beveiliging, lijkt me. Helaas blokten twee Proximus-medewerkers elke vraag daarover af en verweten ze mij een gebrek aan beveiliging. Toch vreemd dat zij dat adres wel degelijk konden zien en uitschakelen, en ik niet. Nog straffer: twee keer smeten ze de telefoon dicht omdat het hen niet aanstond. Professioneel, zo’n Proximus business account.


4 reacties

Wij hebben de laatste tijd ook regelmatig problemen met het versturen van E mails, hebben dit reeds gemeld, tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost.

 

Omie

Reputatie 1
Badge

hier regelmatig ook zo

 

Reputatie 7
Badge +5

@stekker Mijn excuses voor de ervaring die u hebt gehad met mijn collega’s. Het klopt dat wij het kunnen zien als er een forward adres wordt ingesteld. Qua beveiliging op uw e-mail adres kan ik u alleen maar aanraden om het wachtwoord te veranderen na dat dit is gebeurd en er voor te zorgen dat dit niet hetzelfde wachtwoord is als uw MyProximus account. 

Reputatie 2
Badge

Dat dichtgooien gebeurt dus blijkbaar vaker, ik dacht al dat het aan mij lag. Vorige week 2x zogezegd doorverbonden naar een doodlopend Proximusnummer. Vandaag 1x plots muziekje terwijl ik het probleem aan het verduidelijken was, bij het terugbellen gewoon afgesloten. Derde keer iemand die welluisterde, maar zelf niets kon doen.

Een mens krijgt nog heimwee naar de Belgacom tijd ...

Reageer