dienstverlenging winkel Turnhout

  • 21 July 2021
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Op 17 juli heb ik 20 km gereden naar het filiaal van Turnhout om een vraagje over een instelling van mijn pas gekochte telefoon. Daar toegekomen zei een medewerker doodleuk dat ik het maar op Google moest opzoeken en dat als je een nieuwe auto koopt de garagist je ook niet leert auto rijden. Ik was compleet gechoqueerd, heb zoiets nog nooit meegemaakt. Als deze persoon nog lang in de winkel blijft staan gaat dit jullie veel klanten kosten. PS ik ben meer dan 20 jaar klant bij jullie. 


3 reacties

ik denk dat het voor @gechocqueerde klant het nu meer om gaat hoe hij behandeld werd want daar hadden ze gewoon de raad gegeven van op internet te zoeken, wat je nu natuurlijk ook bewijst dat je er inderdaad  op internet (bijna) alles te vinden, is maar dat zou op het zelfde neerkomen dat wij hier op het forum zouden antwoorden op een vraagstelling in een bericht, je moet maar googelen!!!

Reputatie 7
Badge +4

&

ter info

Verbinden met mobiel internet | Proximus

Eventueel kunnen forumleden u ook verder helpen met uw vraag m.b.t. instelling X voor uw telefoon Y

Ter info: Pas morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs op het forum.

NB: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Reageer