Sticky

De ideeënbus – Hoe werkt het?

  • 18 July 2019
  • 4 reacties
  • 7038 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
Heb je een suggestie voor ons? Wil je een idee doorgeven? Het kan maar zo makkelijk zijn. Of het nu gaat om het toevoegen van een bepaalde categorie op het Forum of om een verbetering door te geven, eender wat, laat het ons weten! We willen dat onze klanten een echte impact hebben op de ontwikkeling van onze producten en diensten. Plaats een idee en als het 50 stemmen bereikt, beloven we om op dit bericht te reageren. Als we het idee direct kunnen implementeren, zullen we het doen. Anders zullen we uw idee indienen bij de betreffende dienst. Als het niet kan worden geïmplementeerd, zullen we dit ook communiceren.

Zodra uw idee is doorgegeven, geeft een blauwe markering aan dat uw idee “nieuw” is. Onder uw idee is er een mogelijkheid om te stemmen. Zodra een idee 50 stemmen heeft, zullen wij het idee indienen bij de betreffende dienst. Een zwarte markering geeft aan dat het idee “wacht op een antwoord”. Vervolgens wordt het idee “geïmplementeerd”, met een groene markering of “afgewezen” met een rode markering.

Natuurlijk zijn veel projecten vertrouwelijk. Een idee kan soms “afgewezen” zijn omdat we al bezig zijn met de ontwikkeling, maar deze info is verder vertrouwelijk. Tot slot nog een laatste opmerking, ideeën over tarieven zullen verworpen worden. Suggesties voor prijsverlagingen of gratis diensten te verlenen komen niet in aanmerking voor de ideeënbus. U mag ons altijd ‘verbeteringen’ in pakketten voorstellen, maar ideeën zoals “we willen alles aan 5 EUR” of “ik wil een gratis abonnement”, zullen worden verwijderd.

Op deze manier willen wij op een constructieve manier samen jullie ideeën en voorstellen ontdekken! Wij kijken er alvast naar uit!

Klik hier om naar onze ideeënbus te gaan

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik kreeg gisteren een mail met een link naar een enquête rond klantenervaring. Ik heb deze ingevuld, maar ben niet tevreden over de vragenlijst! Ik heb op diverse aspecten aangegeven niet tevreden te zijn en er wordt zelfs geen open vraag gesteld naar de reden waarom. Ik heb dit dus ook nergens kunnen verduidelijken! Als deskundige marktonderzoek weet ik hoe belangrijk het is om klantenfeedback te verzamelen, maar dan wel via goede vraagstellingen...

De afspraak die er nl in de winkel met de medewerker was gemaakt (ingangsdatum overdracht van Mobile Vikings naar Proximus van gsm-nr) werd nl niet correct uitgevoerd. Geen idee wie verantwoordelijk is hiervoor, Mobile Vikings of Proximus, maar wij waren als klant wel de dupe waardoor het gsm-nr gedurende enkele dagen niet actief was.

Ik stuur deze feedback via antwoord op de betrokken mail, blijkt even later weer dat dit vanuit een automatische mailbox is gestuurd waarop je niet kan antwoorden. Bovendien vind je op jullie website zelfs geen mailadres om een klacht door te geven! Als je op Contact/Email klikt, word je gewoon naar de support-pagina gestuurd…

De communicatie met de klanten kan dus duidelijk beter!

Reputatie 7
Badge +4

Dag Jills,
Alvast de excuses hiervoor.
Het is inderdaad belangrijk dat de feedback correct toekomt.
We zijn inderdaad bezig om onze enquete aan te passen.
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen?
Dan kijken we alles verder voor je na.
Met vriendelijke groeten
Koen

Suggestie: maak, naar voorbeeld van jullie concurrenten, de “free calls national” altijd beschikbaar (niet alleen ‘s avonds en in het weekend)?

Reputatie 7
Badge +4

Ronald, aarzel zeker niet om hier een suggestie voor te maken waar klanten kunnen op stemmen.