black friday +overzetten andere provider+ klantvriendelijkheid

  • 26 November 2021
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Eind oktober zijn wij veranderd van provider: van Telenet naar proximus. We hebben daar veel problemen mee ondervonden. Doordat Proximus de vaste telefoonlijn zou overnemen kon Telenet ons abonnement niet aanpassen. Wij hebben dus het volledige abonnement moeten blijven betalen bij Telenet terwijl we de gsm en vaste lijn ook al dubbel moesten betalen bij Proximus. Na een telefoon met Proximus hadden ze gezegd dat nadat de installatie gebeurd was dat we terug moesten bellen voor een compensatie. Er was niets anders mogelijk want dan moesten ze alles annuleren en opnieuw aanvragen en dan zou de installatie opnieuw met een grote maand verlengd worden.  Ik heb vandaag meermaals contact opgenomen met Proximus. Deze ochtend zeiden ze dat ik via chat de facturen moest doorsturen. Ik heb dat gedaan via facebook en via de chat op de app. Ik ben al sinds 9.30u aan het wachten op reactie maar heb nog steeds niemand gehoord. Dan gebeld om dit te melden maar daar kunnen ze me ook niet verder helpen want ze hebben de facturen nodig in bijlage. Wij zijn sinds gisteren flex netflix klant bij Proximus. We hebben vandaag pas onze modem en digicorder v Telenet binnengedaan. Dat valt dus volledig in de black friday promotie van Proximus maar daar kunnen we ook geen gebruik van maken. Ik vind de klantvriendelijkheid ver te zoeken. Ik ben al sterk aan het overwegen om terug van provider te veranderen.

 

Een iets wat gefrustreerde en teleurgestelde klant.

Lien Van Opstal


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lien Van Opstal ik maak dossier 49719820 voor nazicht door onze achterliggende dienst. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Bedankt Heidi. Mijn chat staat nog steeds open. Ondertussen heeft een robot opnieuw gevraagd of ik nog online ben maar ik heb nog steeds niemand kunnen bereiken...

Reputatie 7
Badge +3

@Lien Van Opstal je kunt de chat verlaten, mijn collega’s online kunnen hierover ook niet beslissen en zullen verwijzen naar het opgemaakte dossier. Groetjes, Heidi

Ok, zal ik doen

Reputatie 7
Badge +3

@Lien Van Opstal Ik heb jouw dossier in behandeling genomen en zal jou een mail sturen. Groetjes, Antonella

Reageer