Vraag

Bestelling niet volledig

  • 14 February 2022
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

 ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een nieuwe Smartphone aan mijn abonnement te koppelen. Na eerst naar Gent te moeten rijden voor deze smartphone die er dan ineens niet meer is en daarna naar Sint-Truiden heb ik mijn nieuwe smartphone. 
Toen ik deze bestelling plaatste stond het volgende er bij:
Uw OPPO Find X3 Pro aan €199 + Abonnement; Gratis noise cancelling buds (twv €179,99) Bestel uw OPPO Find X3 Pro aan €199 met het mobiele abonnement voor uw behoeften

De gratis noise cancelling earbuds Enco X heb ik er helaas Niet bijgekregen, terwijl het wel zo in mijn bestelling staat 

Hoe kan dit opgelost worden, want ik heb recht op deze earbuds en als deze er niet meer zijn zal er toch een andere regeling mogelijk moeten zijn


3 reacties

FYI: hen je u al geregesitreerd → OPPO Find X3 Pro of Find X3 Neo met OPPO Enco X cadeau bij Proximus - myactions

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jorrit Quintens zoals @Martin al aangeeft kun je deze via de bovenstaande link claimen. Groetjes, Heidi

Hallo, 

 

Ik heb de aanvraag gedaan. Dank u voor de antwoorden 

Reageer