Beantwoord

activatiecode gebruikersnaam

  • 11 January 2022
  • 7 reacties
  • 379 Bekeken

Reputatie 1

Bij de factuur was een activatiecode om een nieuwe gebruikersnaam aan te maken. Wat is hier eigenlijk de bedoeling van? Dit was nooit aangevraagd en zijn er gevolgen als ik dit negeer?

 

icon

Beste antwoord door Martin 11 January 2022, 16:08

Bekijk origineel

7 reacties

@mormel Dit staat bij iedereen op hun factuur.

Dit heb je niet nodig als je al een myproximus account hebt waar je producten aan gekoppeld zijn.

Reputatie 1

Vriendelijk bedankt. Kunt u er ook voor zorgen dat de korting van “uw trouw beloond” wordt verlengd?

Dit moet ik overlaten aan een Proximus forummedeweker, die als die langskomt dit verder zal bekijken voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@mormel ik zie dat @Martin u al de nodige info heeft gegeven ivm de activatiecode waardoor mijn dank.Wat betreft de verlenging van trouwe klant.Ik heb hiervoor een dossier 49990594 op mijn naam gezet.Ik kan deze pas verlengen vanaf 2/2/2022 omdat de huidige pas afloopt op 1/2/2022.Ik geef u een seintje van zodra het in orde is gebracht.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Vriendelijk bedankt voor de vlugge reactie. Top

Reputatie 1

@mormel ik zie dat @Martin u al de nodige info heeft gegeven ivm de activatiecode waardoor mijn dank.Wat betreft de verlenging van trouwe klant.Ik heb hiervoor een dossier 49990594 op mijn naam gezet.Ik kan deze pas verlengen vanaf 2/2/2022 omdat de huidige pas afloopt op 1/2/2022.Ik geef u een seintje van zodra het in orde is gebracht.Groetjes,Joel

Hey Joel, wil je aub het dossier 49990594 in orde brengen. Dank u

Reputatie 7
Badge +3

Dag @mormel , het nodige is gedaan. Groetjes, Antonella

Reageer