actie flex

  • 21 May 2021
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

Als bestaande proximus klant met altijd volledige packs en niet de meest goedkope facturen, wil ik overstappen naar flex. Daarin bieden ze 3 verschillende cadeaus aan die je dan voor maar €99 moet betalen. Graag hadden wij de smart TV van samsung. Hier doen ze heel moeilijk over omdat we al klant zijn. Waar is de toewijding naar bestaande klanten? Moeten we dan echt eerst een klacht neerschrijven? Wij betalen die €99 net zo goed als een nieuwe klant. Hopelijk willen jullie nu eindelijk dat eens in orde maken. Groeten


2 reacties

Dat is inderdaad al altijd zo geweest dat de promo’s voor nieuwe klanten niet voor bestaande klanten gelden, veel organisaties trouwens werken zo en hebben natuurlijk allemaal de zelfde bedoeling van klanten naar hun toe te trekken, voor klanten worden dan bv kortingen gegeven o.a als je overstapt naar flex bv. Maar de Prox forummedewerkers kunnen je eventueel verder uitleg geven omtrent wat mogelijk is, al zal dit maar hoogst waarschijnlijk volgende dinsdag zijn aangezien in het weekend en op feestdagen zij hier niet langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@GinoW96  De voorwaarden voor de promo met het cadeau zijn te vinden helemaal onderdaan deze pagina: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Gezamenlijk aanbod: van 03/05 t.e.m. 30/06/2021, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex met een mobiel abonnement kiest. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling abonnement via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen.

Mijn excuses dat je hiervoor niet in aanmerking komt als bestaande internetklant. Als trouwe klant werd jou wel een andere promotie toegekend in de vorm van een korting gedurende 12 maanden.

Ik ga dossier 48264414 dat hiervoor werd opgemaakt met deze info afsluiten.

Groetjes,
Antonella

Reageer