Beantwoord

actie cadeaufilms

  • 23 December 2021
  • 20 reacties
  • 276 Bekeken

Ik kan op mijn tv de rubriek enjoy cadeaufilms niet vinden.

 

Hoe geraak ik daar ?

icon

Beste antwoord door jdm_01 24 December 2021, 10:33

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 5
Badge +2

kijken bij proximus VOD

TBI: voor de verschillende decoders en ook voor de Picks app →  VOD | Proximus

Reputatie 5
Badge +3

Bij mij hetzelfde in de shop vind ik nergens de rubriek enjoy cadeaufilms Vandaag de mail ontvangen. Begint nochtans op 23/12

Reputatie 7
Badge +3

'Enjoy! cadeaufilms'. Ontdek deze eindejaarsvakantie 12 cadeaufilms in de VOD-catalogus (proximus.be)

 

 Activeren/huren kan via deze link ( indien het niet mogelijk is via je decoder V7- Android TV Box)

  https://www.proximus.be/pickx/nl/vod/web_special_7_nl 

Nadien vind je ze terug op je decoder in gehuurde items.

Reputatie 5
Badge +2

onder de rubriek proximus VOD zie je al de gratis films

Dat is bij mij inderdaad ook zo maar mss weer een verschil met de V7 decoder?

Reputatie 5
Badge +2

ok bij mij is het een V5

Reputatie 7
Badge +3

Op de V7 Decoder /Android TV Box  staan ze niet in de Proximus VOD rubriek (de enjoy cadeau films)

Na huren/selecteren via de website https://www.proximus.be/pickx/nl/vod/web_special_7_nl vind je ze nadien terug in Mijn Video’s op de V7 decoder- Android TV Box gedurende 48 uur.

Reputatie 5
Badge +3

Op Proximus Pickx en de app vind ik het, maar bij de shop op de V6 decoder staat deze rubriek er (nog) niet bij.

 

op den duur is het voor ieder decoder een apart geval :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Op Proximus Pickx en de app vind ik het, maar bij de shop op de V6 decoder staat deze rubriek er (nog) niet bij.

 

Toen ik een V6 decoder had ( al een paar jaar geleden)  Was het via de blauwe knop

Gratis films via de V6 decoder kan je opvragen via de blauwe knop op je afstandsbediening 

 

dit is de link voor v5 v6 v7 

→ afstandsbediening - Handleiding voor tv | Proximus

Reputatie 5
Badge +3

Zo staat het bij ieder van de 12 films uitgelegd hoe dat je deze kan bekijken via de decoder, helaas likt dat bij mij niet, ik denk dat de optie nog moet worden uitgerold.

 

Safety First: The Movie’ is van 23 december tot 9 januari beschikbaar in de Proximus VOD-catalogus. Naar de Proximus VOD-catalogus? Druk op de ‘On Demand’- of ‘Shop’-knop van je afstandsbediening, of ga rechtstreeks naar de VOD-catalogus online.

Reputatie 5
Badge +3

Opgelost: juist op tv gekeken en nu staat het er op, waarschijnlijk hebben ze het vannacht uitgerold op de decoders zoals ik eerder had vermoed. 

Gewoon op de afstandsbediening op shop klikken.

 

Mvg

Zo simpel kan het soms zijn :wink::relaxed:

V7 decoder, kan de cadeaufilms bekijken via comp maar op tv zijn ze nergens te bespeuren. Al het hierboven aangehaalde helpt niet. Ik heb geen shop-knop

kan dit nagekeken worden, bedankt

Reputatie 7
Badge +3

V7 decoder, kan de cadeaufilms bekijken via comp maar op tv zijn ze nergens te bespeuren. Al het hierboven aangehaalde helpt niet. Ik heb geen shop-knop

kan dit nagekeken worden, bedankt

@dona_01 Na huren/selecteren via de website https://www.proximus.be/pickx/nl/vod/web_special_7_nl vind je ze nadien terug in Mijn Video’s op de V7 decoder- Android TV Box gedurende 48 uur.

Ter info: Heb vandaag van mijn buur vernomen dat dit ook niet lukt, is trouwens al langer dat hij probeert 

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Uw info KLOPT NIET!!!!

Ter info: Heb vandaag van mijn buur vernomen dat dit ook niet lukt, is trouwens al langer dat hij probeert 

 

Hier net geprobeerd eerst via de Pickx website :  https://www.proximus.be/pickx/nl/vod/web_special_7_nl de film selecteren en op kijken klikken 

 Daar gehuurd. Vervolgens vind ik ze terug op mijn V7 decoder/ Android TV Box in mijn video's onder gehuurde items 

 

ja waarom het op mijn gebuur zijn v7 niet werkt blijft voor mij ook een raadsel, van alles geprobeerd tot resetten toe, daarentegen op mijn V5C geen enkel probleem. 

Reageer