Beantwoord

Abonnement aanpassen

  • 20 December 2020
  • 11 reacties
  • 1038 Bekeken

Beste Proximus,

Na veel rondzoeken en andere forum posts te raadplegen heb ik geen antwoord gevonden op volgend scenario.

Recent heb ik mijn mobiel abonnement aangepast van Mobilus S naar Mobilus M. (Van 15.99 naar 26.99 euro)

In de MyProximus app zie ik dat dit al meteen aangepast is, maar ik vroeg mij af wat ik zal moeten betalen voor deze maand. 26.99 euro, 42.99 (15.99 + 26.99) of iets daartussen?

Alsook als ik mij van gedacht verander, volstaat het dan om het abonnement terug te wijzigen in de MyProximus app?

Alvast bedankt 🙂

icon

Beste antwoord door AntonellaD 21 December 2020, 14:35

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@phil_86 

ik heb de aanvraag tot omzetting ingediend

extra data opties zijn allemaal uitgevinkt

ik heb wel een andere promo moeten kiezen, maar ze is niet slechter…

je krijgt een bevestigingsmail en wellicht ook sms als abo verandert.

groetjes

Tina

Goeiemorgen Antonella,

Bedankt voor de zeer duidelijke informatie hieromtrent. 👍

Reputatie 7
Badge +3

@JordanP   Dag,  In onze systemen zien we dat je op 20/12 een nieuwe bundel heb gekregen van 8Gb waarvan er nog 7,4 ongebruikt is. Deze bundel loopt van 20/12 tem 31/12. Dus je krijjgt het volle bundel voor een pro rata abonnementsgeld van de mobilus M. Je kunt dit verbruik ook nakijken in de app My Proximus. Groetjes  Luc

Goedemorgen.

 

Ik wil overgaan van Mobilis s naar m. De korting die ik zie staan telt niet omdat dit geen nieuw abonnement is. Is het mogelijk om over te gaan naar Mobilis m en ook de korting te krijgen ? Of moet ik hiervoor overgaan naar een andere provider en na een tijdje terug naar Proximus om deze korting te krijgen?

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@phil_86 

Om je verder te kunnen helpen, hebben we je klantgegevens nodig.

Kan je in je profiel je klantennummer invullen en het gsm nr waar het over gaat ?

Dan kunnen we dit verder bespreken;

Groeten

Tina

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

 

Alvast bedankt voor uw antwoord. Het gsm nummer en klantennummer is ingevuld @tina.b 

Reputatie 7
Badge +3

@JordanP  Dit wordt pro rata berekend. Dit wil zeggen dat je voor de periode dat je nummer een Mobilus S was een berekening krijgt op het aantal dagen en vanaf dat deze een Mobilus M is geworden hiervoor hetzelfde.

Bijvoorbeeld: 

1/12 - 19/12 Mobilus S € 15,99 : 31 dagen x 19 dagen = € 9,80

20/12 - 31/12 Mobilus M € 26,99 : 31 dagen x 12 dagen = € 10,45

Je kan je gsm-abonnement inderdaad steeds aanpassen via MyProximus.

Groetjes,

Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@phil_86 

Ik heb je producten en opties even nagekeken : 

met omschakeling naar mobilus M ben je sowieso al beter af, want beschikbare data volume ligt toch een stuk hoger en je kan andere opties dan opzeggen.

als we dan de promotionele promo kunnen behouden die je nu hebt… ben je gesteld ? :-) 

groeten

Tina

@tina.b  dat is voor mij goed. Kunt u dit regelen dat ik overga naar Mobilis M of moet ik hier nog iets anders voor doen?

 

Groeten Philippe

Goeiemorgen @AntonellaD,

Ik bedenk me nu dat het dataverbruik ook werdt gereset met de switch naar Mobilus M. Maar voor ik veranderde had ik al 1.5/2gb van mijn Mobilus S gebruikt. 

De vraag is nu of ik de volledige 8gb (de vorige 1.5gb + 8gb) kan gebruiken deze maand of moet ik in gedachten houden dat ik al 1.5gb gebruikt heb deze maand (wel op een ander abonnement dan).

Alvast bedankt.

FYI: Morgen kun je een officieel antwoord van iemand van Prox zelf krijgen.

Reageer