10jaar klant (meer zelfs) veranderen naar flex met opties ,3 gsm abonnementen en wat krijg je 3 maanden 5 euro korting ????

  • 26 November 2021
  • 13 reacties
  • 194 Bekeken

Gisteren met een operator mijn pack aangepast ,kwam aan bedrag van 150 euro !Vandaag zie ik dat er niets veranderd is en een andere operator doet hetzelfde en komt aan 188 euro ?! Website veranderd sinds gisterenmiddag, promo s die erop stonden zijn weg en hupla bijna 40 euro meer ?? Geschenken aan f kortingen krijg je niet want je bent geen nieuwe klant ook al heb je uw pack volledig geüpdatet met 3 gsm abo s en ben je al zolang klant! Dan krijg je een korting van 15 euro gespreid over 3 maanden ? Is dit om te lachen ?!?doordat iemand van jullie gisteren een fout maakte betaal ik vandaag bijna 40 euro meer !! Thx 


13 reacties

FYI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen, om dit verder te bekijken.  

Dat roept wel andere vragen op.
Namelijk is Flex nu duurder geworden? Zo ja, wanneer gaat dat in en wat met bestaande Flex Packs?

Ik zie dat de Flex All-In voor families nu 104.99 kost (met een tv voor nieuwe klanten), ik schrijf eerder deze maand in op deze formule (als bestaande klant, geen promo) voor 94.99 of toch 10 euro minder.

FYI: Ivm Tarief aanpassingen op 01/01/22

De tariefaanpassingen hebben vooral betrekking op de packs Tuttimus, Familus, Minimus, Bizz Office en Bizz All-In alsook bepaalde oude packs en producten buiten pack (zoals de vaste lijn, internet)

Onze Flex packs, zij ondervinden geen prijsverhoging en behoren tot de meest complete aanbiedingen op de markt.

Ja, weet ik, dat werd bekendgemaakt, maar  hoe interpreteer jij dan de stijging met 10 euro van 94.99 naar 104.99?

Dat is toch altijd zo geweest met promoties bv als er nieuwe packs uitkomen (korting op packs die ze geven voor enkele maanden) die zijn tijdelijk en vallen toch vroeg of laat na een tijd weg.

Reputatie 7
Badge +3

@Valcke isa Kan u mij in het kort uitleggen over welke promo het juist ging welke nu plotseling niet meer op de site staat.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge +2

Dat roept wel andere vragen op.
Namelijk is Flex nu duurder geworden? Zo ja, wanneer gaat dat in en wat met bestaande Flex Packs?

Ik zie dat de Flex All-In voor families nu 104.99 kost (met een tv voor nieuwe klanten), ik schrijf eerder deze maand in op deze formule (als bestaande klant, geen promo) voor 94.99 of toch 10 euro minder.

Ik heb ook flex all in voor families maar zonder “Jouw TV & Entertainment ervaring” en dan is het 94,99. 

dit bedoel je zeker 

 

Ah ja, @pdrke , nu zie ik mijn vergissing, mea culpa!
De prijs is helemaal niet omhoog gegaan, ik heb ook de optie upgrade-pickx verwijderd en dan is de prijs inderdaad 94.99.:innocent:

 

ja ik had het dan ook verkeerd op, ik dacht dat je het had over de promo voor enkele maanden die nu weggevallen is

Reputatie 3
Badge +2

Ah ja, @pdrke , nu zie ik mijn vergissing, mea culpa!
De prijs is helemaal niet omhoog gegaan, ik heb ook de optie upgrade-pickx verwijderd en dan is de prijs inderdaad 94.99.:innocent:

 

Geen probleem hoor 🙂 tis ook niet altijd simpel zulke packs. 

Reputatie 7
Badge +3

@Valcke isa Zodra de aanpassing van het pack naar Flex en de levering van de nieuwe decoders zijn doorgestroomd, kijk ik wat ik voor jou kan doen. Ik volg het op via dossier 49730406 en ik hou je op de hoogte. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Valcke isa Ik heb een bijkomende promotie geactiveerd op jouw pack. Deze loopt gedurende 12 maanden en gaat in op 01/01. Per mail ontvang je hiervan een ‘Bevestiging van uw wijziging’. Groetjes, Antonella

Reageer