In 2017 nog onbereikbaar op sommige plaatsen ??

  • 21 February 2017
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Ik, mijn man en mijn dochter zijn sinds 2 jaar klant bij Proximus voor onze GSM's.
Echter wanneer wij bij mijn ouders op bezoek zijn hebben wij zo goed als geen bereik, dus niemand van ons drie.
100 meter van mijn ouders vandaan staat een kerk met gsm masten op maar deze zijn blijkbaar van Mobistar en van Base en dus ook van Telenet.
Nu was mijn vraag of dit vandaag de dag nog normaal is dat wij met onze gsm op die plaats onbereikbaar zijn ?
Adres is Hulsen waar je de zendmasten van de concurrenten ziet staan.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Peter_0179!

Kan je mij een specifiek adres doorgeven via een privébericht, dan kan ik het nodige raadplegen voor u.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Mvg,

Wouter
Wouter,
Ik heb vandaag al telefoon gekregen van Proximus met de mededeling dat de enige oplossing is om bij mijn ouders een versterker te plaatsen als ik daar bereikbaar wil zijn.
Dat zal niet mogelijk zijn daar zij klant zijn bij Telenet en hun verbinding optimaal is.
Ze gaat niet omdat ik daar wekelijks op bezoek kom van provider veranderen en dit zou dan nog in hun eigen nadeel werken want dan moeten ze zelf nog een versterker gaan plaatsen terwijl er voor hun deur twee gsm-antenne's staan van Orange en Telenet.
Wel teleurstellend dat er vandaag nog plaatsen zijn waar je met bepaalde providers nog onbereikbaar bent.

Reageer